1 Aralık 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 32

1 Aralık 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 32
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

orucu bir günün sonunda eve geldiniz, yemeğinizi yediniz yapılacak işleri yaptı- nız kendinizi yatağa attınız. Fa- kat o da ne öyle bir türlü oyku tutmuyor. Eh böyle durumlar- da yapılacak şeylerden biri de yatağa İyicene uzanıp kendinizi fantastik hayaller dünyasınaı bırakmak değil mi- dir. Birde bu birbirinden deği- şik hayallerinizin içinde kendi- nizi 25. yüzyılda, elinde öldü- rücü silahıyla önüne çıkan tüm engelleri ve yaratıkları acıma- sızca yok eden, bir gezegeni tek başına ele geçiren bir sa- vaşçı olarak görüyorsanız Öy- leyse niye hâlâ oturup dergi- nizi okuyorsunuz, haydi doğru makinelerin başına. Gerçekten de bu oyun sizi müakineyle gerçek anlamda bütünleştiriyor. Oyunu oynar- ken, oyunun grafik özelliğin- den dolayı olayı resmen yaşı- yorsunuz (bu arada oyunun grafik özelliğinin gerçekten iyi olduğunu söylemeden geçe- miyeceğim). İngilizlerin meşhur Harrler uçaklarının özelliğini sanırım . hepiniz biliyorsunuzdur, hani 32 şu olduğu yerden, piste ihti- yaç duymadan havalanan uçaklar. İşte bizim oyunumu- zun adı da buradan geliyor zaten. Oyun başladıktan son- ra mouse'unuzun yardımıyla bir Harrler gibi olduğunuz yer- den yukarıya doğru, elinizde lazer bozukanızla havalanı- yorsunuz. Silahınız zaten çok öldürücü bir silah, eğer sizde de ateşli silahlara karşı bir yat- kınlık varsa hiç zorlanmadan, en kısa sürede bu oyunun da sonuna geleceğinize İnanıyo- ruz. Bu arada reflekslerinize de çok iş düşecek. Elinizle gözünüzün tam bir uyum İçin- de olması gerekiyor. 27777777? sonra İlk bölümde üzerinize gelen kayaları uzay gemisi zannedip vurmaya kalkmayın. Hem onları vura- rak yok edemezsiniz, hem de boşuboşuna bir hakkınızı kay- betmiş olursunuz. Tabif bu ara- da oradaki uzay gemilerinin sizi yok etmek için ateş ettikle- rini unutmayın. Canlı olarak gördüğünüz her şeyi vurarak yok edebilirsiniz. Bu bazı bö- lümlerde bir ağaç, bazende bir mamut olabilir. Dördüncü bölüme geldiği- niz zaman üzerinde kurukafa işareti olan kuleler göreceksi- niz. Bu kulelerin tepe çıkıntı noktasından vurunca bir dü- dük sesi duyacaksınız o za- man o kuüleye çarpmadan içinden geçebilirsiniz. Beşinci bölüm İse dönüş bö- lümü. Burada üzerinize doğru gelen dev bir tırtı/a benzeyen yaratıktan kaçmayın, aksine o yaratığın sizi İçine almasına . müsade edin. Tırtıl sizi içine al- dıktan sonra siz tırtıl'a kuman- da edeceksiniz. Tırtıl'ı sağa, OO

Bu sayıdan diğer sayfalar: