1 Aralık 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 31

1 Aralık 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 31

hock'un dediği gibi kuşlara dikkat edin. Bölümün sonun- da yine bir dev İle karşılaşa- caksınız. Elinizdeki inciyi rerek sizin dikkatinizi doğat- maya çalışacak. Dev yaratığı devamlı belli noktalardan vu- rarak yok edin. Özellikle belli bir noktaya ateş etmenizde fayda var. Bu noktalarda elleri veya yüzü olabilir. içüncü bölüme İse karlı bir dağda başlıyorsunuz. Bazen buzda kaymanın yararlarını bazen de zararlarını görebile- ceğiniz bir bölüm. Bazen ne- rede çukur olduğunu bile fark edemiyorsunuz, İşte o zaman sonuçlarına katlanmak zorun- da kalıyorsunuz. Bu bölümde kendinizi birdenbire uzay ça- ğına geçmiş gibi hissedecek- siniz. Her çeşit robot size saldı- riyor, yer altından çıkan silah-' lar size ateş ediyor ve hiç um- madığınız bir anda kar motor- sikleti gelip size çarpınca ne kadar sürprizlerle dolu bir oyun olduğunu anlıyorsunuz. Bu bölümün sonlarına doğru karlı bir tepe gibi bir yer göre- ceksiniz. Tepenin altı çukur, üs- tünde ise karlı bir patikaya benzeyen bir yol var. Oyunun hemen hemen en zor yerlerin- den birisi, eğer patikayı takip ederseniz oradan da kurtulur- sunuz. Mezarlıktan korkmayanlar, oralarda hiç korkmadan bü- yük bir cesaret örneği göste- rerek dolaşanlar bir de oyunu- muzun bu bölümünü denesin- ler. Yerde yatan kemik parça- ları bile canlanıp size saldırı- yorlar. İşin kötüsü bir seferde yok edilemiyorlar, yere düştük- leri an yeniden kalkıp saldırı- yorlar. İkinci kez vurduğunuz- da ancak yok edebiliyorsu- nuz. Tabilf mezarlıkta ilerlerken sizin için hazırlandığı her halin- den belli olan boş mezarlara düşmemeye dikkat edin. Me- zarlığı geçince mabet gibi bir yere geliyorsunuz. İşte burada şimdiye kadarki oynadığım oyunların içinde gördüğüm en şahane akustik olayına siz- de tanık olacaksınız. İlerleye- ceğiniz yerlerin görüntüsü o kadar garipki Iİndiana Jones olsa oralara girmeye korkar. Her çeşit garlp yaratıkla karşı- laşıyorsunuz. Bütün bunlar yet- mezmiş gibi yollar da bir labi- rent gibi. Bir koridora giriyorsu- nuz fakat çıkışı olmadığını uzunca bir yol gittikten sonra anlıyorsunuz. Aynı yolu İzleyip geri dönüyorsunuz ve üst ta- raftan devam ediyorsunuz. Bu bölümde dev bir sivrisineğe benzeyen yaratığı öldürerek geçiyorsunuz. Son bölüm hakkında pek bir şey yazmak İstemiyorum. Ora- daki sürprizlere hazırlanın. Yal- nız şu kadarını söyleyeyim, kö- tülükler prensinin şatosuna gi- receksiniz. Haydi dünyayı kö- tülükler prensinin elinden kur- tarın. Oyunun Değerlendirmesi AMIGA-512K GRAFİK : 8 SES H ZORLUK : 9 KURGU :7 GENEL :7