1 Aralık 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 29

1 Aralık 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 29

süre bütün silahları kullanma- mızı sağlar. Bu süreden sonra gemimiz normal hale döner. REAR SHOT...: Geriye doğru ateş etmemizi sağlar. SİDE SHOT...: Her iki tarafa yani sağ ve sola ateş etmemi- zi sağlar. Yalnız bunu kullanın- ca REAR SHOT'u (Geriye ateşi) kullanamayız. DOUBLE SHOT...: İleri lazerle- rimizi ikili duruma getirir. ELECTRO BALL...: Gemimizin arkasına takılarak yaratıkları yok eder. Silah ekranımızda çıktıktan sonra birinci kademenin de- vamı yükleniyor. Burada karşı- mıza çıkan yaratıkları da yok ettikten sonra işte ilk büyük ca- navarımız karşımızda, Bu bü- yük bir salyangoz. Uçundan dteşler saçan kuyruğundan kaçarak ağzından vurmaya çalışın. Ve ikinci kademe için hazır olun. İkinci bölüm birinciden farklı değil. Burada üç gözlü bir ca- navarı yok etmeniz gerekiyor. İlk önce canavarın arkasında- ki yanlarda bulunan gözleri yok edince gerçek büyük gözünü yok etmeniz gereki- yor. Büyük yılanlara dikkat edin. Bu bölümün ilginçlikleri ikinci kademenin birinci ca- navarını yok ettikten sonra çı- kıyor. Patlayarak minik yaratık- lar bırakan tohumları ve son- lara doğru kayaların içinden şişerek çıkan yaratıklar. Bu ya- ratıkları ekrana çıkar çıkmaz yok edin. Çünkü bu yaratıkla- ri vurmadığınız zaman ekran- dan çıkmayarak daha da ço- ğalıyorlar. Tabil ki bu da bizim İçin büyük bir problem oluyor. İkinci kademenin son yaratığı büyük bir örümcek. Bu örüm- ceği SIDE SHOT'la yokedebilir- siniz. Örümceğin yavrularını yoketmelisiniz. Çünkü bunlar dört bir tarafa ağlar örerek hareket alanımızı daraltıyor- lar. Üçüncü bölümde kayalar- da hareketsiz duran allen ka- falarına aldanmayın. Bu kafa- lara yaklaşınca ağzını açarak size saldırıyor. Enerjinizi koru- mak İçin yaklaşmamanızı tav- siye ederim. İlk canavarımız daha öncekilerine göre küçük bir yengeç ama sonra gövde- sinden büyük kıskaçlarını uza- tarak sizi yakalamaya çalışı- yor. Bundan sonra bir labirent- ten geçmeniz gerekiyor. Sona ulaşmak İçin şu yolu takip edin. Sol, sağ, sol, orta, geri, sağ, en sola, orta ve tekrar so- la, Bulabirentlerde birçok de- ğişik yaratıkla karşılaşacaksı- nız. Bu kademenin son yaratı- ği yılan biçiminde bir ejderha., Deliklere girerek kayboluyor. Kafasından vurmaya çalışın. Dördüncü bölüm ise öteki bölümlerden oldukça farklı. Kristallerden oluşmuş bir dün- yada kartalların saldırısına uğruyoruz. Burada yine hare- ketsiz allen kafaları var. Bu ka- falar sadece size ateş ediyor- lar. Ve işte bu bölümün en zor kısmı. Beş kafalı ve uzun kuy- ruklu bir ejderha. İlk önce yan- lardaki küçük kafalarını, ar- dından kuyruğunu ve en son büyük kafasını yok edin. Silah dükkanından sonra dördüncü kademenin ikinci bölümünde kenarlardaki yanardağlar ateş ve lav püskürüyor. Kanatlı kurbağalar ise deliklerinden çıkarak sizin üzerinize atlıyor- lar. Onların hepsini öldürün çünkü kurbağalar size çok iyi para kazandırıyorlar. Bu para- ları görünce kurbağa avcısı olmaya karar verebilirsiniz. Onca kurbağayı yok ettikten 29