February 8, 1938 Tarihli Tan Gazetesi Sayfa 11

February 8, 1938 tarihli Tan Gazetesi Sayfa 11

TA N NİYETLİ MÜSTAHZAR 18/6/933 tarihine kadar emlâk mukabilinde borç para alıp da henüz borcunu ödeyemiyenlere : Az faiz clınmak ve uzun vadeye bağlamak gibi büyük kolaylıklar gösterilmektedir. Şimdiye kadar müracaat etmemiş olanlarış bu kolaylıklardan istifade etmek üzere vakit kaybetmeden Sandığa başvurmaları. Marmaru Üssübalıri K. Satınalma Komisyonundan: 1 — Göleükte Deniz Fabrikalarına ait olmak üzere yekdiğerine biti- şik iki ambar yaptırılacaktır. Tahmin edilen keşif bedeli 4375 lira 96 kuruştur. 2 — Şartnameleri ile keşitname ve projesi İstanbulda Kasımpaşsda Deniz Levazım Satınalma komisyonunda İzmitte komisyonumuzda. gös- terilir. 3 — Eksiltme 10 şubat 938 perşembe günü sant 14 te İzmitte Üssü- bahri K. Satınalma komisyonunda olacaktır. 4 — Eksiltme, açık eksiltme vsuliledir. 5 — Muvakkat teminat 328 lira 20 kuruştur” 8.— İsteklilerin en az 5000 liralık bu İşe benzer İş yaptığına dair i- dsrelerinden almış oldukları vesikalara istinaden Nafıa Müdürlüklerin- den eksiltme terihinden bir hafta evvel alınmış ehliyet ve Ticaret odası vesikaları ile gelmeleri, (436) MY YE ES 1.3.1008 tarihinden itibaren Çetinkaya — Divrik kısmında yolculara amumi tarife Üzerinden “450 tenzilât yapılacaktır, “331, “729, Türk Okujma Kurumundan: Kurban Bayramın birinci günü Darüşşafaka rozeti dağılmak arzu eden mektep talebesinin kutu alm: re Arife günü sanat ondan akşam onyediye kadar Darüşşafaka ile Nuruosmaniye camii mahfilinde Türk Okutma Kurumuna müracaat eylemeleri. Bir hastabakıcı; Bu - Biocel - li Cild unsuru Bir Mucize Gibi Ordu hastaneleri için 400 adet çe- lik soryalı demir karyola 15 Şubat 938 Salı günü saat 1530 da Topha. Dede Salınılma Komisyonunda pszar Ukla eksiltmesi yapılacaktır. Tahmin bedeli 10800 lira ilk teminatı 810 W. ve nümunesi komis. İsteklilerin kanu. Bi belgelerile beraber belli saatte ko- Misyond gelmeleri, “416, “744, * dedi. Ordu Hastaneleri için 19700 metre Yatak kılıfığı bez 23 Şubat 939 çar. Bamba günü saat 15 te Tophanede İstanbul LV. Amirliği satın alma ko. Misyonunda kapalı zarfla eksiltmesi Yapdacaktır. Tahmin bedeli 5000 Ii. ra 50 kuruştur. Ilk teminatı 375 lira  kuruştur. Şartname ve nürüresi Komisyonda görülebilir. İsteklilerin animi vesikalarile beraber teklif Mektuplarını ihale saatinden bir sa- St evvel Komisyona vermeleri. “417, “745, | * İstanbul Levazım Amirliğine bağ.! Müessesat için 27 kalem evrakı mat| A tabettirilecek küğrt ve cit için| Mukavva ve bezi Amirlikçe verilecek tir, Pazarlığı 16 Şubat 998 Çarsam:| Sünü saat 14 te Tophanede Satm #lmâ Komisyonunda eksiltmesi yapı. Tesiri âdeta sihirli oldu. Bir kaç Teni Güzelleştirdi OZMAZ-KALBİ YORMA PIN KAŞE ,ROMATİZMA ve BÜTÜN AĞRILARLA SANĞILAR İÇİN K KAŞE ALMAK KÂFİD Kü | Kramiy | 16, 250, 00) 10 we 100 7600 80, 50 4000, mey - 5000 ” çük Cari Hesaplar 4 adet 1000 liralık -4000 lira 500 Kuralar : 1 Mart, 1 Haziran, 1 Eylül, 1 Birincikânun tarihlerinde çekilecektir, © plânı ” -4000 ” mi İ En Az S5O Lira Mev- .duatı Bulunan Hesaplar Kuralara Dahil Edilecektir. ÇalışKanlığın ir ei rrufun U ie ARI Yı taklid Hali tasfiyede bulunan Türk Ticaret ve Sanayi Bankası Anonim Şirketi Tasfiye Heyetinden : Ticaret, Kanununun 361 inci mad. desiyle Banka nizamnamei csasisinin 23 üncü maddesi mucibince ve tasfi- ye heyetinin 27—i1—934 tarihinde İtihaz etmiş olduğu karsra tevfikan hali tasfiyede Bulunan Türk Ticaret ve Sanayi Bankası Anonim Şirketi hissedarları 1938 senesi Martınm 14 üncü Pazartesi günü saat 11 de Bah- gekapıda, Taşhandaki dairesinde Su. İzeti adiyede inikat edecek heyeti W- Mmümiye içtimama davet olunur. Muhterem hissedarların Şubatı 24 üncü gününe kadar hâmil olduk. ları hisse senetlerini şehrimizde kâin bankalarda veya Avrupada kâin mü. esapsatı maliyeden herhangi birine tevdi ile mukabilinde depo ilmihaber Harici Askeri Kıtaat İlânları Mimi Tümen Birlikleri için 19800 kilo sa deyağı kapah zarfla 18—şubat —938 saat 14,30 da ulmacaktır. Teklif mek tapları bir saat evveline kadar kabul f olunur. Muhammen bedeli 19500 lira ilk teminatı 1462 lira 50 kuruştur. Şartnamesi 162 kuruş mukabilinde komisyondan alınabilir. İsteklilerin şartnamesini görmek üzere hergün | ve eksiltmeye iştirak için belli gün ve saatte teklif mektupları ve kanu İni vesikalarile Lülleburgozda Tümen Satmalma Komisyonunda bulunma- ları. “718, “570, İstanbul Komutanlığı Emvali Gayrimenkule ve İkrazat Bankası Türk Anonim Şirketinin Fössedarlar umumi heyeti Martm 9 uncu Çarşamba güni anat 14 te Ge. lata'da Doyçe Oryentbank Dresdner Bank Şubesindeki Şirket merkezinde adi Surelle toplaracığından hisse darların o gün gelmeleri rica olunur. Müzakerat Ruznamesi : 1 Şirketin 1987 yılındaki işleri. ne ait idare meclisi raporunun okun. maa, 2 — Bilânço ve Murakıp raporu. mun okunması, 3 — 1937 yılı hesapları ve bilânço un kabulü ile o yıl iglerinden ida. | re meclisinin ibra olunması, | 4 — Idare meclisine âza seçilmesi, LESİKALSIN GRANÜLE Kansızlığı giderir, zayıfları şiş“ İ manlatır, iştahayı açar, vücu- dü sari mikroplara karşı koyar, Her eczanede araymız. | gün rırfında yüzümdeki küçük İlânları 5 — 1038 hesap yılı için Murakıp| iktar. Hepsinin tahmin bedeli 244 Üre İk teminatı 36 liradır Şartname Ve nümuneleri komisyonda görülebi. Br. Tsteklilerin belli saatte komisyo. ba gelineleri. “413, “741, İHTİRA İLÂNI “Kabili terkip born direği. hakkında. almmış olan 7.1.1096 Günlü ve 2052 sayılı ihtira bera. Bi bu defa mevkdi fiile konmuk Üzere «here devri . ferağ veya icar edileceğinden talip olanla. tın Galata'da, Iktisat “Hanmda, Ferri'yâ müracaatları İlân olunur, çizgi ve buruzuklukların kaybol- duğunu gördüm ve iki üç hafta sonra kendimi âdeta on yaş gençleşmiş buldum, Bir doktor demişti ki, “Biocel” cevheri bir Viyana üniversitesi profesörü. n büyük keşfidir. Bu cevher, imâi penbe rengindeki Tokalon kremi terkibinde mevrcuttur. Bu kremi her akşam yaşmasdan evvel kullanımz. Sabahları da beyaz rengindeki Tokalen kre- mini sürünüz. Iki kremin tesiri ile en esmer ve çirkin bir tene bile yeni bir canlılık ve gençlik verir. Cildi beyazlatıp tazeleş- tirir ve bütün burugukluklar, den kurtarır. lerini ahz ve hali tasfiyede bulunan Türk Ticaret ve Sanayi Bankasmdan | hülhuliye, varakaları istihsal eyleme. leri ilân olunur. Müzakerat Ruznamesi : ! 1 — Tasfiye heyeti raporunun 0.| kunması, 2 — Müurakıp raporunun okunma- sı, 3 — Bilânçonun tasdiki, 4 — Murakıbın memuriyetinin tas dik ve ücretinin tayini, 5 — Tasfiye memurlarmın muame | Htınm tasvip ve ibrası, 6 — Tasfiyenin munmelâtr hitam! ——————————! İstanbul Komutanlığına bağlı olan ve olmıyan Birlikler namma binek | koşum mekkâri hayvanı pazarlıkla satın alınacaktır, Hayvan sahipleri, nin hayvanları ile Findıklıda Komu- | tanlık satın alma komisyonuna mü. racaatları, o “684, Osmanlı Bankası İLAN Kurban Bayramı o münasebetile Osmanlı Bankasının Galata Merke- zile Yenicami ve Beyoğlu şubeleri bulmadığı cihetle Konkordato şart. ları dairesinde tasfiyenin devam ve intacı, Şubatın 11 inc! Cuma, 12 inci Cu- martesi ve 14 üncü Pazartesi günleri kapalı bulunacaktır. geçilmesi ve ücretinin tayini, 6 — 'Pearet Kanununun 323 üncü maddesine göre Şirketle ticaret mu amelelerinde bulunmak üzere Tdar Meclisi âzasma salâhiyet verilmesi, Zilbrevi ve cilt hastalıkları »r Hayri Ömer Oğleden sonra Beyoğlu Ağacamı karşısmda No. 133 Telefon:4355" Sahibi: Ahmet Emin YALMAN Umumi Neşryiatı İdare Eden: S. SALİM Gazetecilik ve Neşriyat Türk Limitet Şirketi, Basıldığı yer TAN matbaası Her banyodan sonra saçınız BU ŞEKLE GİRERSE Briyantin Pertev onları düzeltmeyi temin eder. TIFOBİL Dr. İHSAN SAMI ve paratifo bastalıklarına tutnlmamak için ağızdan alınan tifo haplarıdır. Hiç rahatsızlık vermez: Flerkes alabilir Kutusu 50 Kuruş