22 Ekim 1962 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 31

22 Ekim 1962 tarihli Akis Dergisi Sayfa 31

Ankara Pavyonunun açılışında eğlenenler Düzenin o çeşidi dandır. İngilizce, fransızca ve alman- cayla, daktilografi ve (o stenografiyi hil- diker. Çok sevilen bu çift, sık sık dostlarının baskınına uğradığı zaman da bütün yemekleri çok kısa zaman- da kendisi hazırlayıverir. * A“ Sılay ve Asuman Kılıçın da dahil olduğu Siyah Kalemler adlı ressamlar grubu, Kasım ayı içinde bir resim sergisi açmıya hazırlanı- yorlar. Tr ış müteahhidlerden Re- şat Azizoğlunun zarif eşi Tür- kan Azizoğlu onbeş gün için gittiği Avrupa seyahatinden döndü. o Oniki yaşındaki güzel kızı, kendisine bu se- yahatte hem arkadaşlık, hem tercü- manlık yaptı. İran büyük Elçiliğinde kabul resmi Askeri erkân (bizim) * Sivil erkan (bizim) Hayat defterinden YAPRAKLAR Doğdu İstanbulun eski sarışın, ye- ni kumral güzellerinden Feyhan Yü- mer -sabık Bayan Melih Koçer- ile zengin iş adamı Emin Yümerin bir oğlu doğdu. Her ikisi de ikinci a yaşayan eşlerden Feyhan ümerin bu ikinci -ilk evliliğinden bir il vardır-, Emin Yümerin ilk çocuğudur. Nişanlandılar (Ankaradaki (o İran Büyük Elçiliğinin çapkın Ataşemili- ter Muavini esmer Vicdani ile İs- veç Büyük Elçiliğinin sosyal işler sekreteri sarışın Ann Sofi nişanlan- dılar. Müstakbel damat 43, müstak- bel gelin 21 yaşındadır. Vicdani ikin- ci evliliğine hazırlanmaktadır, Ann Sofi'nin ikinci nişanıdır. Evlendiler Eski ataşemiliterlerden C.H. P. nin Konya aday adayı Saim Yarkın ile Mevlananın torunlarından ve Velet Çelebinin kızı Devlet Aydı- nelli evlendiler. Bu eşlerden ikisinin de ikinci evliliğidir. Boşandılar (Ankaranın o tanınmış tüccarı İsfendiyar Ataman (46) ile Beraat Ataman (50) ayrıldılar. Bu Beraat Atamanın üçüncü, İsfendi- yar Atamanın ikinci evlilikleriydi. Boşandılar. Geçkin sinema kraliçe- lerinden havalı ve maceralı Lana Turner ile Fred Mya boşandılar. Bu Lana Turner'in beşinci, Fred Mya'nın ikinci evlilikleriydi. Öldü İstanbulun meşhur çocuk dok- toru Ali Şükrü Şavlının eşi Tasvire Şavlı öldü. Tasvire Şavlı 63 yaşın- daydı. Öldü Ankara Kolejinin eski Kız Kısmı oMüdiresi Türkan Baydarın annesi ve İstanbulun eski Polis Mü- dürü Emekli Korgeneral Ekrem Bay- darın kardeşi Kemal Baydar öldü. Kemal Baydar 62 yaşındaydı. Öldü. Az zamanda büyük şöhret ya- pıp itibar kazanan bankalardan Ak bankın Umum Müdürü Yaver Timur- kan öldü. Yaver Timurkan 59 ya- şındaydı. 25/AKİS