20 Temmuz 1963 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 26

20 Temmuz 1963 tarihli Akis Dergisi Sayfa 26

TÜLİ'den Turgut Göle ailesini arabasıyla İs- tanlbula gönderdiği için, kendisi yaya kalmış. Bu yüzden, dostları İslâm Refioğlu ile birlikte yakın yer- lerde gezmeyi ve oturmayı tercih e- diyor. Pre. Dr. Necip Berksanın son e- şinden de ayrıldığı o söyleniyor. Berksan artık aile dostlarıyla ogezi- yor ve uzun zamandır ihmal ettiği ahbaplarını yeniden hatırlayıp zi- yaret ediyor. Kelebek mizaçlı dok- tora Ankara Radyosunun en güzel sesli spikeri Mukaddes Gözaydından ayrılmak hiç yaramadı. Ondan sonra- ki izdivacı hem çok kısa, hem de fırtınalı oldu. wiss Air'in Ankara mümessili Şa- hap Salepçioğlu ile eşi Azade Sa- lepçioğlu, sıcak Ankara gecelerinde Gençlik Parkına gitmeyi tercih edi- yorlar. Her ikisi de en çok para a- ulıp oyun oynanan amerikan tipi makinalara fazlaca rağbet ediyorlar. Zaten, meselâ çarpışan otomobillere binmek isteseler de, tek tek bile sı- gacakları şüpheli. MV Eğitim Bakanlığı Dış Münâ- ebetler Genel Müdürü Ferit Sa- ner ile eski müsteşar Nihat Adil Erk- men son günlerde sık sık beraber geziyorlar. Müdürü Fski Basın-Yayın Genel yazıları Bekir Tünay gündüzleri beraber görülüyor! Fakat hafta için- de bir gece Milkaya yalnız olarak geldi ve aradığını bulamayınca he- öndü. Tekstil Sendikası Genel Sekreter! Yunus Kara Ankaraya geldi ve AKİS/26 Nüvit Yetkin "Arabası dört teker.." dostlarıyla bir eğlence yerine (o git- mek istedi. Fakat o gece Göl Gazi- nosunda düğün olduğu için,-hep bir- likte Karpiç saz salonuna gidildi. Turhan Kapanlı, Cevdet Perin, Ka- maran Evliyaoğlu, Madde ve Ve- DANS PLAKLARI Dalida — Dario Morene — BOB AZ- ZAM — Sarita Mnntial — Pat Bone — ENRİCO Machias — NİNO de Charles Anznavour — Anznavour — MURCİA — Bu meşhur isimletin hepsini mağazamızda dinliyebilirsiniz. Gür Tic. Ltd. Şt. Bankalar Cad. 14 Tel: 114156 (AKİS - 371) Haberler dat Tanır son günlerde sık sık aynı masada görülüyorlar. Madde Tanır saçlarının rengini iyice açmış. Koyu- ca saç kendisini çok daha genç gös- teriyordu. Her nekadar şimdilik bu pek büyük bir mahzur değilse de.. Orhan Apaydın da geçen gün aynı yere iki hanım ahbabı İle eldi. Ama, "Kapanlı Grupu"nun câ- “zibesine kapılmış olacak ki, o sırada yanındaki hanımlar gitmek üzere kalkınca kendilerini kapıya kadar u- gurlamağa bile lüzum görmedi ve Kapanlıların masasına iltihak etti. İzzet Akçalın oğlu, A.P. milletvekili lerinden Erol Akçalı son günlerde çok genç bir küçük hanımla sık sık beraber görülüyor. üvit Yetkin, yeşil "Mercedes 300" arabasını Siyaha boyatmış. Hani, bir de kırmızı plâkası olsa, Bakan a- rabasından farkı kalmıyacak-!.,. A Milletvekillerinden İsmet Sez- ginin kardeşi oğlunun sünnet düğü- nü geçen akşam Yenişehirde bir pas- tahanenin arka bahçesinde o yapıldı. Küçük Sezgin pek süslü yatağı için- de yatarken, davetliler de masalarda ağırlandılar. Misafirler arasında Or- han ve Burhan Apaydın kardeşler, Kâmuran Evliyaoğlu, Munis Faik O- zansoy vardılar. D ışişleri Bakanlığı şube müdürle- rinden Hâmit Bata, bu hafta pazar günü Keçiörende, sarışın, uzun- ca boylu bir hanımla başbaşa dolaşı- yordu. Nail ve lüsyen Avunduk, pazar günü, yazı geçirmek üzere İstan-