24 Eylül 1966 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 22

24 Eylül 1966 tarihli Akis Dergisi Sayfa 22

Tü Mevlidli sosyete Vaz boyunca yeni Trabya Otelinin “ rufunda, Fenerbahçede Celâl Yar- dumcuun köşkünde, Çiftehavuzlar» da Selma ve Settar İkselin ya de buluşan eski Demo tiğimiz hafta da Zorlu, Polatkan ve Menderes adına oku! evlid- lerde biraraya geldiler. Tabii, biraz değişik yüzlerle... Partilerde son de- tece şik olan, makyajına, saçına son derece itina eden Ibsan Çavuşoğlu lar, Hörika Yardımcılar, bu sefer hiç bosanmamışlardı. Güzide Zorlu e Mutahhare Polatkanin oetrafinı çevirenlerin konuşmaları da geçen yıllardan tarklıydı. Bu farkı onlar bile hissettiler ve cevap vermekte de gecikmediler. Güzide Zorlu, “Sen şehit anasısın” diğe bağıran. birine, “Geçen yıllar niçin susuyordu- nuz?” diye, oldukça sert bir çıkış yaptı. Sefirelik stajı mı? Niyazi Akının İstanbul Valiliğin den alınıp önce merkeze, sonra da Hasan Şükrü Adaldan boşalan Personel Dairesi Başkanlığına geti- rilmesini artık, particilikle o yorun» lamağa imkân kalmadı. Çünkü “Ni: yazi Akı, CHP'den Emin Paksütün arkadaşı olduğu için İstanbul Vali- liğinden alınsa bile, Mazlum ve Şe Kayaların arkadaşı olduğu için Personel Dairesinin bâşına geldi” di. yorlar. Akı, galiba burada da B kalmayacak, birkaç ay sonra da bo ğının koridorlarında veni tepkilere yol açadursun, Melek Akının kordip- Tomatik çevreleriyle ahbaplığı da sefirelik stajı olarak O yorumlanı yor. İki karpuz bir koltukta Ankuranın tanınmış doktorları bir süredenberi ortalarda görünmür vorlar, Meselâ Prof. Zafer Paykoç, yakışıklı Operatör Sermet Akgün, li”den haberler İşçi Sigonlan. Hastahanesinden Necdet Okan, iki karpuzu bir kol tuğa sığdıran bir yolculuk yapıyor. lar. Hem Tokyodaki gastroloji kong resine katılacaklar, hem de Japon. yada bir'tatil geçirecekler. Sermet Akgün ve Zafer Paykoç eşleriyle Tevfik Dölen İdeal damatlık egzersizi birlikte gittikleri için, geyşaları ya- kından görmek fırsatını bekâr dok- tor Necdet Okan bulacak. Kulüplerde ölü mevsim (Geçtiğimiz hatta Büyükadada Ana dolu Kulübü, Çiftehavuzlarda Büyük Kulüp ve Moda Deniz Kulüp- leri wice tenhalaştı. . Yazlıklardan şehre bir göçtür başladı. Moda Ku- lübünde bu yaz çok beğenilen Şerif mi Orkestrası o Hiltonun başlıyor. Yaz pe Pe bu kulüpte, her perşem cumartesi akşamı şıklık ve züzellik yarışı yapıldı. Birinciyi arıyan jüri- ler de biraz şaşırdılar, Çünkü bütün kadınlur birbirinden güzel ve şıktı. Fakat Büyük 'Kulüp için aynı şey söylenemez. Orada hem bütün ka- dınlar birbirinden şık ve güzel de- gil, hem de yarış konusu biraz baş- ka. Kadınlar yerine erkekler öâra- sında sükse yarışı var. Birincilik de şimdilik iki tekstil fabrikatöründe. Kulübün oyun bilânçosu benüz ya- pılmam. Yalnız, dedikodu bilânçosu hayli yüklü. Ağırlık merkezi de Dr Ali Esat Birolun rh Raif Dinçkök, oğlunu nişanladı. Yakında düğün de yapılacak. Dinç kök tam bir kaynata olacak, ama donjuanlıkta hâlâ ön plânda! Adada Anadolu Kulübünü şenlen- diren kadınların başında da Ani Kuyumcuyan gelivor. Takma “kir. piklerie ateş böceklerine benzemesi bir yana, örgülü saçlarına iliştirdiği güller ve kamelyalarla da Ani Ku- yumcuyan çiçek bahçesini hbatırla- tıyor. Vuslat ne zaman? "Pevfik Dölen Tefoyu kapattı, Şük- ran Dümerin istediği gibi bir da- mat olma volunda önemli adımlar attı, Fakat düğün, belli olmayan bir nu tuttu. Havaalanında eskiden gü- zel olan genç kızı görenler, “Vuslat ne zaman?” diye soruyorlardı. Şu aralık İstanbulda, pek çok Avrupa yolcusu var. Ferhunde Verdi, kızını uğurladıktan sonra Oğlunu Isviçreye götürdü. Muzaffer Menteş, kizını okula götürmek için Istanbul)- dan ayrıldı. Yaz tatilini Türkiyede 24 Eylül 1966