11 Aralık 1967 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 33

11 Aralık 1967 tarihli Akis Dergisi Sayfa 33

hakkında yeni fikir e- dindiler. le biraz şark havasın- da yapılan danslar il- gi topladı. Bu balede Gülcan Tunççekiç diken, Meriç Güventürk ise gül- dü. Ama doğrusu, Gülcan 1 — Bir zamanlar krali- çelik tahtına oturan, beyazperdede yıldı- zıçok parlayan, son - ul'un ünlü bir avukatıyla evle- nip adı - sanı unutu- lan güzel kadın kim- dir? 2— İstanbullu erkekler arasında politikayla hiç bir ilgisi olma- dan politik nutuklar- darekor kıran çekik gözlü bekâr kimdir? 3 — İstanbul sosyetesi- nin düvalarını savu- nan, Türkiye de hiç bir gönül hikâyesi bulunmayan, Alman basınında çok güzel bir aşk hikâyesine konu olan L kimdir? AKİS Tunççekiç dikenli o bir dans yapmadı. Bugünler- de çok mutlu. Gece klüp- lerinde romantik danslar yapıyor. Bu havada diken gibi batmak kolay değil galiba! Galanın güzel bir sürp- rizini, kökü Afrikalı ba- lecimiz Salt Sökmen yap- tı. Dansederken damarla- rındaki kan daha çok kaynıyor, sanki siyah Af rika'nın uyanışım anlatı- yordu. Meriç Güventürk'- ün ise, dansederken, yü- zünü seyre hiç kimse do- yamıyordu. Bu güzel ba- lerinimiz, âdeta, kirpik- leriyle danseder gibiydi. Perde kapandıktan son- n çalıştıranların kucak- laşması ve Osman zerin neşesiyle tatlı dakikalar yaşandı. Baleciler, . Büyük Ankara Otelinin klübüne gittiler ve sanki bütün gece danseden on- Güzel balerinler, pistte de sahnedeki kadar başarılı- lar maşallah. BALEDEKİ GALA GECESİNDE KUTLAMA SAFHASI Kıbrıs o ise de sekte vurdu Alpay'da randevu Baskent geceleri yine Alpay'da sona ereceğe benzer. Alpay'ın aylarca sönük kalan ışıkları yan- dı. Klüp, gedikli kalaba- lığına kavuştu artık. Al- pay da turne konserle- rinde çok yorulmuş ama, başkentlilerin o hasretiyle yorgunluğu filan unuttu. Orkestrada fazla bir değişiklik yok, fakat klü- bün rengi de, personeli de epeyce değişmiş. Kapıda, yıllarca Süreyya'nın kapı - selâmladığınız ta- ir yü içerde Bektaş ile karşılaşıyorsu- sında nuz. Pistin üzerinde renk- li ışıklar yanıp sönüyor, dansedenler gökkuşağın- dan atladıklarını sanıyor- lar. İlk gecenin en hızlı danslarını Tuğrul ve Şen Devres, Melike ve Semih Alsan dörtgeni yaptı. Bu dörtgenin çizgileri, hayli değişmiş. Tuğrul Devres favorili, Şen Devres sarı- şın olmuş. İlter Türkmen, Kıbrıs meselesini çözme- ge çalıştığı için gece klüp- lerine vakit ayıramıyor. a Türkmen, Aydın Yalçın ve Coşkun Kırca grupuyla beraberdi. AP sözcüsünü görenler, ken- disinin, dansta politikada- ki kadar acemi olmadığı- nı konuşuyorlardı. İstanbul'dan Oo Pemra Zorlu da, Ankara'da as- kerliğini yapan kocasıyla kavuşma dansım yapı- yordu. Vatan hizmeti, bu mak için hiç bir fırsatı kaçılmıyorlar. Balayında bir dekan Y alçın Granit'm eşi Yıl- Rona'nın, İstanbul Hukuk Fakültesi Dekanı Reha Poroy ile evlenece- ği haberi bu sayfalarda duyurulmuştu. b: doğru çıktı. Yeni evliler çok mutlu görünüyorlar, ilk evliliklerinin acı de- nemesinden güzel ders almış bir halleri var. Re- ha Poroy'un evliliği bazı dulları hayal kırıklığına uğrattı ama, onlar boşu- na havai kurmuşlar gali- ba!