1 Ekim 1987 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 37

1 Ekim 1987 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 37

AMIGA Business Software'in Yeni Bir Ürünü: B. E.S.T. Business Man MAHMURE ÜNYELİ Fasülyelerle uğraşmayı bırakın, AMIGA sizin için tüm hesaplarınızı yapacak! B.E.S.T. Business Management tüm işletmelerde kullanılabilecek tam anlamıyla entegre bir muhasebe pa- ketidir. AMIGA'nız için hazırlanan bu program, en güncel, en gelişmiş ve en pratik program özelliklerini de ta- şımaktadır. B.E.S.T. Business Management iş- letmelerin verimliliğini artıracak bir araç gibi düşünülmüş ve iş bilgileri- nin geçerlilik, kullanışlılık ve kalite- sini yükselterek, işletme yönetimine yardımcı olacak şekilde düzenlenmiş- tir. Bir işletme finansal kayıtları tut- maya, ticari mal hareketlerini izleme- ye ve sermaye akışını uygun hesapla- ra aktarmaya gereksinim duyar. B.E. S.T. Business Management kayıt sak- lama işlemlerinin ayrıntılarının (ba- zen de korkunçluğunun) çoğundan bağımsızdır ve işlerin yönetimi için daha fazla zaman ayırmayı kolaylaş- tırır. Tüm bağımsız görünüşüne kar- şın çatlaksız bir entegre sistem olan B.E.S.T., Alacak Hesapları, Borç Hesapları, Yevmiye Kayıtları, Stok Kontrol, Hizmet Kontrol, Siparişler, Faturalama, Satın Alma ve Satış Du- rumu gibi tüm muhasebe işlevlerini yerine getirir. Oldukça esnek rapor yazıcısı, genel kullanıma uygun olma mantığı ile şekillendirilmiş hesap fiş- leri, kesin hesap hülâsaları, faturalar ve sipariş alım makbuzları ile en bü- yük şirketlerin bile **portföy”ünün yerini dolduracaktır. Bu fevkalade yüksek kaliteli dökümantasyon saye- sinde müşteri kabul ve teyidi kolay- ca sağlanabilir. Bir muhasebeci değil- agemenit öi MEHMEZ VLUŞEL . seniz bile, programın beraberinde ve- rilen kılavuz kitaptaki, en ince tefer- ruatına kadar anlatılan bilgiler ışığın- da, programın nasıl kullanılacağını kolayca öğrenebilirsiniz. Bu bilgile- re ilave olarak kitap eklerindeki veri giriş anahtarları ile iş ve muhasebe te- rimlerinin izahı ve program kutucuk- larının (gadget) açıklamaları da veril- miştir. Bu açıdan bakıldığında B.E. S.T. programı iş yönetimi yazılımını geliştirmek için güvenilirlik ve profes- yoönel kalite yanında kullanım kolay- lığını da sağlamaya özen göstermiştir. B.E.S.T. Business Management genel kabul görmüş tüm yönetim il- kelerine uygun olarak dizayn edilmiş- tir. Aynı konuda uygulanan birkaç yöntem olduğu durumlarda, en yay- gin olarak kullanıldığı gözlenen me- tod seçilmiştir. Sistemi çalıştırmak kolaydır. Ko- rumasız olan program disketi kolay- ca kopyalanır, tek veya iki disket sü- rücülü; bir ya da iki disket sürücü ile harddiskli makineler için uygun di- rektifler takip edilerek sistem açılır. Sistemi farklı hardwade konfigüras- yonlarına çevirmek için takip edilme- si gereken farklı yollar kılavuz kitap- ta açıklanmıştır. Program çalıştırıldığında gelen ilk ekranda sistem modülleri ve karşılıklı ilişkilerini anlatan bir akış şeması çı- kar. Bu modüllerin hepsinde genellik özelliği vardır. Sistem kutucukları, bir satır ya da kalemi silme, veri ta- banları içinde sonraki, önceki, ilk ve- ya son kayıta ilerleme ve bir raporun ilk ya da son satırına sıçrama olanak- larını içerir. Hemen her bölümde bu- lunan UNDO düğmesi borç vadeleri Ç 37 Commodore