1 Ekim 1987 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 6

1 Ekim 1987 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 6

İzmir Fuarı'nda Mutlu Yorgunluk 26 Ağustos'ta açılan 56. İzmir Fuarı, 10 Eylül'de sona erdi. Teleteknik çalışanları açısından fuarın uluslararası kısmının kapanışı, son derece yoğun bir hareketliliğin de sona ermesi anlamını taşıyordu. Teleteknik bayileri Boyut A.Ş., Giltaş A.Ş. ve Çip Bilgisayar Evi fuara çok iyi hazırlanmışlar ve fuarı gezenleri Commodore ve Amiga'ların yoğun bir saldırısıncı uğratmışlardı. Gerek bayilerimizin elemanları, gerekse Teleteknik görevlileri, bu yoğun ilgiyi gerektiği gibi karşılayabilmek ve bilgisayar meraklılarını tatmin edebilmek için büyük gayret gösterdiler. Fucr süresince çeşitli hediyelerle birlikte satılan Commodore ö4 hâlâ çocukların sevgilisi durumunda., Babalarını kollarından çekip getiren bir sürü çocuk, stand görevlilerinin de yardımıyla onları ikna etmeyi başarıyor ve âö4'üne kavuşuyordu. Bu sırada Commodore PC çeşitlerini, Amiga 500 ve 2000'i gören babalar da sonu satın almaya varan bir hayranlık durumundan kendilerini alamıyorlardı. Amiga 50Ü ve 2000'i hiç görmemiş olduğu halde, dergimizde çıkan yazılardan bu olağanüstü makineler hakkında bilgisi olan birçok kişi, bunları canlı canlı karşılarında görünce heyecanlarını gizleyemiyorlardı. Reklam ve matbaa şirketlerinden gelenler, ressamlar, müzisyenler hemen makinelerin başına geçip kendi branşlarına ilişkin güzel uygulamalar yaptılar. Yazının başında anlattığımız yYorgunluğuna rağmen arkadaşlarımız gelecek yılki fuarda görev yapmaya gönüllü olduklarını ifade ediyorlar. Herhalde bu istekleri Commodore'cularla son derece yakın bir ilişkide bulunmaktan ve yepyeni şeylerin mutluluğunu beraberce yaşamaktan kaynaklanıyor. Daha nice Commodore'lu fuarlara... ZEEEEEEEEEEE İ Ş 6