1 Ekim 1987 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 44

1 Ekim 1987 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 44

The Last NINJA yunumuz dövüş, araştır- ma, strateji, eşya bulma gibi özellikler yanında son derece güzel bir müziğe sa- hip. Bu özellikleri sayesinde farklı zevklere sahip kişilere hi- tap edebilir. Esas amacı, oyunun sonun- da yeralan sarayda gizlen- miş olan sırları NINJA'yı kulla- narak araştırıp bulmak olan oyunumuz altı bölümden olu- şuyor. İlk iki bölüm vahşi tabiat içinde geçiyor. NINJA araştır- malarını bataklık, nehir, ağaçlık, kuş, canavar ve mu- hafız gibi tehlikelere karşı ko- yarak yapmak zorunda. Kahramanımızın etrafı araş- tırması gerekiyor. Başlangıçta kullanabileceği silah sadece elleri ve ayakları. Fakat efrafı araştırarak kılıç, yıldız, sopa, duman bombası gibi silahlar bulabilir. Ancak bu eşyaları bulmak için yapacağınız araştırmayı çok İyi yapmanız gerekiyor. Bulduğunuz eşyayı alabil- mek oldukça zor. Eşyayı ala- bilmek için doğru yerde ol- mak en önemlisi. Eşyayı yerin- den alabilmeniz için NINJA'- nın ellerinin eşyaya değmesi gerekiyor. Bütün bunlar eğer eşyayı görebiliyorsanız oldukça ko- lay ama bazen aradığınız eş- ya tamamı ile gizlenmiş olu- yor. Mesela size fazladan ha- yat kazandıracak olan elma bir ağaçta gizlenmiş bulunu- Or. Bir düzeyi bitirebilmek için bazı eşyaları muhakkak top- lamanız gerekiyor. Yolunuz üzerinde tapınak- lara rastlayacaksınız. Bu tapı- naklara girin. Otomatik ola- Commodore “ENEMY - İ M eli Di yurkee İ-COLLECT- Ha (D B ( ir üeü rak dizinizin üzerine çökecek- siniz. Bu tapınaklarda yapmış olduğunuz dudalar size ihtiya- cınız olan şey hakkında ip ucu Verecek, Tapınağa girdiğinizde açı- lan pencerede bir eşya göre- ceksiniz. Mesela ilk düzeyde karşınızda bir meşale çıkmalı. Her düzeyi tamamlamak için belirli bir iş yapmanız ge- rekiyor. İlk düzeyde mağara- sından çıkan canavarı bir ke- mik yığını haline getirmeniz gerekiyor. Bunu yapabilmek için de canavarı Uyutmanız lazım. Yolunuz üstünde karşınıza birçok muhafız çıkacak ama bunların hepsi aynı ustalığa