1 Kasım 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 48

1 Kasım 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 48
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

“Beni beslediğiniz için teşekkürler, büyük büyücü” diyecektir. Burada fazla oyalanmayalım ve güneydoğu- ya köprünün ucuna dönelim. Şimdi tekrar az önce gittiğimiz yoldan şey- tanı tekrar ziyaret etmeliyiz. Bu kı- sa tekrar anlatmayacağım herhalde becerirsiniz. Şeytanın huzuruna tekrar çıktığı- nızda ilk olarak SHO THE AERO- SOUL TO THE DEVİL komutunu verin. Şeytanın gözleri parlayacak ve çıkan ışık kolunuzdaki kelepçeyi eriterek bir kaç saniyede işe yara- maz bir metal parçası haline getire- cektir. Anlaşma artık iki taraflı ola- rak yerine getirilmiştir. Tamam işte. Kelepçeden kurtul- dunuz. Daha fazla soru sormadan gitmeniz iyi olur yoksa şeytan sizi öl- dürüp hizmetine alarak mükafatlan- dıracaktır. Aynı şekilde geldiğimiz yoldan geri dönelim (ipe tırmanırken sakıp UP deneyin, GET THE ROPE, CLIMB UP THE ROPE komutlarını verin. Dönüşte ne nöbetçi ne de başka bir şey size sorun çıkarmaya- caktır. Şimdi skora bir gözatalım. 345 puanınız var ve oyunu bitirebilmek için 35400 puana ulaşmalısınız. Acaba neyi unuttuk? Evet unuttuğu- muz bir şey var. Simyagerlerin labo- ratuvarının güneyinde çok tuhaf bir kapı vardı. Hatırladınız mı? Belki şimdi oraya gitmeliyiz. Köprüden geçip küçük mağaranın bulunduğu yere gelin. Buradan itibaren güne- ye gidince dar koridor aydınlanacak ve tuhaf kapının önüne geleceksi- niİZ. Skorumuz hâlâ 345. Şimdi aynen şu komutu verin: PLANT THE PLANT IN THE POT WIİTH THE TROWEL. Bitkiyi saksıya dikince skorunuz 350'ye ulaşmıştır. Evet, şimdi kapılar... ENOCK ON THE DOOR yapın. İçerden bir ses kelepçenin kolunuzda olup olmadı- ğını soracaktır. Bu soruya cevap olarak SAY, NO, | AM NOT VEA- RING THE VRISTBAND yazın. Ka- pı açılacaktır. Kapıdan içeriye girin. Şimdi kendinizi tamamen oyuna ya- bancı, değişik bir odada bulacaksı- nız. Duvarların her yerine printer kâ- ğıtları asılmış ve bir vantilatör siga- ra tablalarındaki küllerini bilgisaya- ADVENTURE İPUÇLARI GUİLD OF THİEVES: Kapı nöbet- çisinin sesini duyunca hemen avlu- ya gidin ve yastığın içinde bulduğu- nuz not ile gri fare üzerine bahse gi- rin (BET ON GREY RAT WIİTH THE NOTE). Resim odasındaki tablolar- dan birisinin arkasında bir kasa bu- labilirsiniz. Oturma odasındaki tab- lolardan birisinin arkasında bir ka- sa bulabilirsiniz. Oturma odasında- ki kömürü aldıktan sonra kıracak olursanız içinde bir fosil çıkacaktır. WOLFMAN: Üçüncü bölüme ge- çebilmek için gerekli şifre kelimesi “NEZMOOR''dur. MASTERS OF THE UNİVERSE: Two-bad'i geçmeye yarayan Turgu- ise gölgelet şatosundaki Harbinger saatinin içindedir. Her iki timelink'i de yerleştirdikten sonra büyücünün odasındaki perdenin arkasında He- xagon of Heliathron'u bulacaksınız. Shadowlands'e geçmeye yarayan aynayı ufak kelepçeye (minus ma- nacle) yerleştirebilirsiniz. Wycord gölgeler şatosunda zaman kapısının bulunduğu yerdedir. GREMLİNS: Maalesef kar temiz- leyicisini çalıştırmanız mümkün de- 48 ğildir. Ancak sizin yerinize bunu gremlinlerin yapmasını da engelle- yebilirsiniz. Bunun için şu komutla- rı verin: ÖPEN WELD, LIGHT TORCH, WELD PLOUĞH. BORROWED TIME: Doktor'un odasına girmeden önce hemşire si- ze hasta olup olmadığınızı soratak- tır. Bu soruya olumlu cevap verdik- ten sonra kapıda Mongo'yu göre- ceksiniz. Önce onu dinleyin ve ma- sayı araştırın. Masada sargı bezleri durmaktadır. Bu sargı bezlerini APPLY BANDAĞES komutuyla rın ve diğer cihazların üstüne doğ- ru üflemektedir. Şu anda The Pawn'ı yaratan programcıların odasına girmiş bulu- nuyorsunuz. Programcılardan birisi size bir printer çıktısı verecek ve bu- nu düzeltmenizi isteyecektir. Sonra da hepsi oyunu bitirişinizi kutlamak için bar'a gideceklerdir. LOOK AT THE LIİSTİNG yapınca bunun DE- BUGBİITS adlı bir programın listesi olduğunu anlıyorsunuz. Aslında bu program sizi oyunda ölümsüz yap- maya yarıyor. DEBUĞ yazarak komut işaretinin ”tan “J”a değiştiğini gören. Teb- rikler, artık oyunda istediğiniz yeri rahatlıkla ziyaret edebilirsiniz. Ne Ejderha ve Şeytan ne de başka bi- risi size hiçbir şey yapmayacaktır. Hatta isterseniz Buz kulesinde esir bulunan Prenses Lacer'i bile kurta- rabilirsiniz. Kimbilir, belki bu kez Kral size iyi davranır. Böylelikle The Pawn'ı bitirmiş ol- duk. Yakında başka bir Scrolls ad- venture oyununun çözümünde bu- luşmak üzere hoşçakalın. yanmış elinize sararak oyuna de- vam edebilirsiniz. UNİNVİTED: Hayalet'i geçmek için tılsımı . kullanın (OPERATE AMULET ON ZOMBİB). JINXTER: Otobüsten birinci değil ikinci durakta inin. Evinizin kapısını burada bulabilirsiniz. Saddle'ı gizli- ce paltonuzun altına koyarsanız kimse farketmeyecektir. PERSEUS & ANDROMEDA: Heykel'in başındaki miğferi almak için heykele diski fırlatmalısınız. CIRCUS: Su tankının içinde bir fok balığı vardır. Eğer bu fok balığı- na buzdolabında bulacağınız balığı verirseniz o da karşılığında size ara- dığınız şeyi verecektir.

Bu sayıdan diğer sayfalar: