1 Kasım 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 60

1 Kasım 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 60

yunumuzunNn konusu ara- ba yarışı. Seçebileceği- miz üç fip yarış var. İlki hız ya- rışı. Bu yarışta mümkün olduğu kadar hızlı gitmek gerekiyor. İkincisi ölüm yarışı. Burada son hızla giderken önümüze çıkan araçlarıda yok etmek gereki- yor. İlk yarışta zamana karşı ya- rışıyoruz. Mümkün olduğu ka- dar hızlı giderken önümüze Çı- kan arabalara çarpmamaya çalışacağız. Eğer fazla miktar- da arabaya çarparsak ara- banın kalkanı biter. Bu durum- da da araba yok olur. İkinci yarış da ilkine oldukça benziyor ama daha uzun sü- rüyor. Yola çıkmadan evvel arabanızı bakıma almayı unutmayın, çünkü yakıtınız bi- terse araba yok olur. kural olarak her yarıştan sonra arabayı bakıma alın. Bu şekilde kalkanın veya yakıtın tükenmesinden dolayı ölmek- ten kurtulmuş olursunuz. Bakım işlemini alet ekranında yaptı- rabilirsiniz. Bu ekranda iken ÜÇÜNCÜ yarışta lazım olacak- cephaneyi alabilirsiniz. Ancak silah için gerekli paranızın ol- ması lazım. Bu parayı, tarmnam- ladığınız her yarıştan aldığınız ödülden karşılayabilirsiniz. Ölüm yarışı diğerlerinin için- de en tehlilikelisi. Rakiplerinizi yok etmek için silah olarak ro- ket veya alev tabancası ala- bilirsiniz. Ancak rakipleriniz si- zi Duna rağmen yoldan dışarı çıkarmaya çoalışıyor. İşleri da- ha da zarlaştırmak için ekran bazen kırmızıya dönecek ve bir belirteç ortaya çıkacak. Eğer bundan kurtulmayı ba- şaramazsanız üzerinize kitle- necek ve her şey sona ere- cek, Alabileceğiniz silahlar çeşitli şekil ve büyüklerde geliyor. Genelde silahın öldürücü gü- cü arttıkça fiyatı da arfıyor. Mesela ateş silahları 8 metre ve 20 metre etkili olmak üze- re iki ayrı tipte satılıyor. Bunlar düşman araçlarını yok etme- de etkili ama aracınızın su gi- bi yakıt harcamasına neden oluyorlar.