1 Kasım 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 66

1 Kasım 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 66

ç eşitli garip yaratıkların yaşadığı bir dünyaya düştük. Buradan kurtulabilme- nin tek yolu? bulunduğunuz gezegende para yerine ge- çen elmaslardan yeterli mik- tarda toplamak. Bulunduğumuz gezegende- ki para sistemi elmaslar üzeri- ne kurulu. Bir sonraki kademe- ye geçmek için yeterli miktar- da elmas toplayacağız. El- masları ararken, ekranda se- kiz yöne de hareket edebiliriz. Elmasları platformlardan olu- şan labirentlerde bulabilirsi- NİZ. Elması elinizi kolunuzu sâlla- yarak rahat bir şekilde ara- manız mümkün değil. Çünkü, çevrede bir çok tehlike sizi bekliyor. Oldukları yerde duran ca- navarlar, asit kabarcıkları üf- lüyorlar, keçi başları asitli kan fırlatıyor. Uzaylı üretici, küçük canavarlar ortaya çıkarıyor veya etrafta başıboş dolaşan mayınlar bırakıyor. Çevreniz- deki uzaylıların hepsi gemini- ze dokunduklarında tehlikeli oluyorlar. Çünkü uzaylıların 66 dokunması geminin kalkanını yapratıyor. On iki dokunuş ge- minin kalkanını tamamen etki- siz hale getiriyor. On üçüncü dokunuşta bir gemi kaybedi- yorsunuz. Uzaylılar vurulduklarında, genellikle arkalarında parla- yan bir İşaret bırakıyorlar. İşa- retler şekillerine göre size bir özellik kazandırıyor. Mesela, fazladan puan, dokunduğu- nuzda canavarları yok ede- bilme özelliği, fazladan hak, çarpmalardan etkilenmeme, elde edeceğiniz faydalardan bazıları, ancak bu faydaların yanı sıra bazen umulmadık süprizlerle de karşılaşabilirsi- NİZ. Araştırmalarınız sırasında el- maslardan başka kum saati de bulabilirsiniz. Hiç tereddüt etmeden kum saatlerini alın. Çünkü kum saatini aldığınızda süreniz otuz saniye artacak. Bu süre sıfıra ulaştığında bir gemi kaybediyorsunuz. Etrafta göreceğiniz teleport- ları kullanarak hiç zorluk çek- meden bir yerden diğerine gi- debilirsiniz. Ancak hangi tele- portun sizi nereye götürdüğü- nü deneme yanılma yolu ile bulabilirsiniz. Her kademe arasında bir ekran bulunuyor. Bu ekranda amacınız eldeki nesneleri kul- lanarak elmas üretmek. Eğer bilmeceyi çözmeyi başarabi- lirseniz, fazladan bir hayat ka- zanıyorsunuz. Oyunun değerlendirmesi Hewson / Disket - Kaset GRAFİK : 8 SES '7 ZORLUK : 9 DEĞER :7 GENEL : 7