1 Kasım 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 64

1 Kasım 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 64

da da Egronlar hakim durum- da. MILLWAY GEZEGENİ: Sistemdeki dördüncü geze- gen olan Millway son derece büyük kırmızı renkli bir geze- gen. Gezegendeki yüksek ba- sınç gezegen yüzeyine inme- yi engelliyor. Bu gezegene iniş yapmayı denemeyin çünkü geminiz basınca dayanama- yıp paramparça olur. Gemi- nin yok olmasını sağlayan ikin- ci doğal olay, güneşe çok faz- la yaklaşmak. Bir kere güneşe yaklaşmanızı tavsiye ederim. Çünkü güneşe yaklaşıldığın- da geminin eriyerek yok ol- EEP AM Yak c.rğı ; ması son derece gerçekçi olarak canlandırılmış. Geze- gen atmosferinin yüksek bö- lümlerinde Egron kuvvetleri kol geziyor. Buralarda ilginç yaratıklara da rastlamanız mümkün, Bunlardan en ilginç robot ördek. Millway, yedi uy- duya sahip. Uyduların isimleri Broadway, Apex, Esprit, Aves- ta, Westmere, Synapse ve Wackfunk, Bütün uydularda yüksek endüstri hakim. ALDOS GEZEGENİ: Bu gezegen de Egron'ların işgali altında bulunuyor. Bura- da son derece büyük bir uzay istasyonu yapılıyor. Bu uzay İs- tasyonu, Egronlar'ın galaksiyi ele geçirirken kullanacakları 64 kumandanlık gemisi olacak. Gezegenin sarı renge sahip uydusunun ismi ©-Beta, Ancak gemimizdeki radyo teleskobu bu uydunun varlığını göstere- miyor. Sanırım bu araştırılma- sı gereken ilginç bir durum. Egronlar, A-Beta'nın yörün- gesinde çok büyük bir lazer yapıyorlar. Bu silahı korumak için de Millway'in uydularında ufak ışın silahları yapılıyor. Gezegenler arasında yolcu- luğu ancak uzay Motoru ile yapabilirsiniz. Motoru çalıştır- mak için 'D' tuşuna basın, Ge- zegenler birbirine oldukça ya- kın olduğundan iki gezegen arasındaki yolu bir kaç daki- dJadJett ison.. ğ kada tamamlayabilirsiniz. Uzayda sizi iki tehlike bekliyor. Bunlardan en tehlikelisi uzay korsanları. Diğer tehlike astre- oidler. Bir gezegene ulaştığınızda uzay motoru otomatik olarak durur. Bunun dışında motoro durdurmak için tekrar 'D' tuşu- na basın, Gezegenin yüzeyine normal motorlarla inebilirsiniz. Normal motoru çalıştırmak İçin mouse'un sağ düğmesine basıp ileri sürün. Hız kesmek İçin sağ düğmeye basın geri çekin. Görevimiz Apogee gezege- ninin yüzeyinde başlıyor. Ge- zegen yüzeyinde iki ayaklı ro- botlar yürüyor. Yer üstü araç- lar ve yer altı araçlar devamlı hareket halinde. etrafta Eg- ronlulara ait bir çok yapı var. Geminizle, gezegen yüzeyin- de yapacağınız kısa bir araş- tırmadan sonra kırmızı renkli kretere benzer bir delik bula- caksınız. Araştırmayı oldukça alçaktan yaparsanız bulma- nız kolaylaşır. Bulduğunuz de- likten içeri yavaşça girin. Bu delikten bir çok gezegende bulunan labirent benzeri tü- nellere ulaşabilirsiniz. böyle bir tünel ağı tüm gezegen yü- zeyini kaplıyor. Tünellerde ra- hatlıkla ilerleyebilirsiniz. Bura- larda araştırmanız gereken bir çok yer var. Tünel kendi içinde bir çok dallara ayrılarak tüm gezege- ni kaplıyor. Oyunda başarılı olmanın ahatarı da bu tünel- lerde yatıyor. Egron Solice gü- neş sistemini istila ettiklerinde, bu sistemde yaşayan yerli halk yer altına çekilmiş. Bu ki- şileri bulup onlarla işbirliği yapmak son derece önemli, çünkü onların yardımı olma- dan Egron kuvvetlerini etkisiz hale getiremezsiniz. Yeraltın- da yaşayan kişilerle kurduğu- nuz bağlantı ekranın altında bulunan mesaj ekranında ya- zılı olarak gösteriliyor. Sorulan sorularu Y (evet) ve N (hayır) şeklinde cevap verebilirsiniz. Bu kişilerle bağlantı kurdu- ğunuz andan itibaren görevi- niz gerçek anlamda başlıyor. Yer altındaki kişileri bulmak için şu yöntemi deneyin: Tünelden girince İlk kırmızı renkli iızgarayı yok edip sola sapın. Karşınıza tekrar karmızı renkli bir ızgara gelecek, bu- nu da yok edip sol tarafa sa- pın. Tünelden girdiğiniz an- dan itibaren bu yolda İlerler- ken iki kere tüneli kapatan ka- pılarla karşılaşacaksınız. Bu kapıları da lazerinizle yok et- meyi unutmayın. İki kapak ve iki ızgara yok ederek ilerledi- ğiniz yolun sonunda bir depo- ya geleceksiniz. Burada geze- genin yerlileri sizinle temasa geçip belirli aletler için ne is- tediklerini söyleyecekler. An-