1 Şubat 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 16

1 Şubat 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 16

Link aracılığıyla laser'da basılmak üzere LaserDirect adlı bir şirkete yol- luyorum. Servis çok uygun ve son versiyonun elime ulaşması iki üç gün- den fazla almıyor.” YASALDIR Dale Beach bilgisayarını belli bir amaç için kullanıyor, ama Ohio'lu avukat Patrick A.T.West bürosunda- ki C-128'i elektronik partneri olarak kullanıyor. Paperback Writer 128 ke- lime işlemcisi olarak kullanılıyor. Partner 128 bilgisayarın üretkenliği- ni arttırıyor. “Biri dışında tüm ekstralardan vazgeçmem gerekseydi, Partner 128'i muhafaza ederdim”' diyor West. Bu kartuş sizi çalıştırdığınız bir program- dan çıkarabiliyor ve bir tuşa basarak bir ekranın menüsü verebiliyor. On- dan sonra, bir not yazmaktan takvi- me bakmaya kadar çeşitli işler yapa- biliyor ve programa dönebiliyorsu- uz'!’ Commodore bilgisayarlarını sekiz yıldır kullanmakta olan West ““Sek- reterim yok” diyor. “Bu araçlarla sekretere ihtiyacım da yok; tüm mek- Ohio'lu avukat Patrick West “hiç sekreterim yok” diyor. C-128'i sekreterin yerini tutuyormuş. tuplarımı kendim yazıyor ve pulları kendim yalıyorum.'" Zaten West'in bilgisayarının yapa- madığı tek şey, pul yalamak gibi gö- rünüyor! KULAKLARI İÇİN MÜZİK Bir C-128 Ohio, columbus'ta bir mkuk bürosunu işletirken, diğer ikisi Minneapolis'teki bir metal heykel ve bilgisayar sanatı sergisi için metin ve müzik ürettiler. Raymond C. Bryan şov için Commodore seçmesinin ne- denlerini, ucuzluklarının yanı sıra iyi grafik ve müzik yeteneklerine sahip olmaları olarak açıklıyor. İzleyiciler arasında özellikle müzis- yenler bilgisayarların performansın- dan etkilendiler. Sizin C-64 ve C-128'inizin de bü- yük potansiyeli olduğunu unutmayın. Tüm olanaklarını değerlendirerek Si- licon Vadisi'ndeki büyük bilgisayar- ların karşısında durabilmelerini sağ- layın.