1 Şubat 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 31

1 Şubat 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 31
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

yecek ve coke alımlarındaki (Ö*cıbolcırı İçin arkadaşımız mit'e de teşekkür ederiz. Na- polyon sadece PARA, PARA, PARA demiş. Bizse bütün sho- ot'em up'çıların sözünü söylü- yoruz. ACTİON, ACTION, ACTI- ON.., Oyunun Değerlendirmesi: AMIGA 512K AMIGA MEGA HİT GRAFİK :10 KURGU ; 9 SES 1410 GENEL : 9 ZORLUK : 8 İr an için her şeyi bir yana bırakıp geleceği hayal et- meye çalışın. Nasıl aklınızdan oldukça değişik şeyler geç- meye başladı değil mi? Sizi bilmem ama ben İnsanoğlu- nun mükemmelliği arayışını gelecekte de sürdüreceğine İnanıyorum. Hey sakin olun, hemen derginizin kapağını çevirip 'acaba yanlışlıkla bir felsefe dergisi mi aldım?' diye düşünmenize gerek yok. Sa- dece sİze oyunumuzun gele- cekte geçtiğini anlatmaya çalışıyordum. Tamam, tamam kızmayın, lafı daha fazla uzat- madan oyunumuzun konusu- nu anlatmaya başlıyorum. Sinan Erel Evet, gelecekte insanoğlu bugün bile zorlukla hayal edebileceğimiz bir şeyi başar- mış. Artık insanlar (kendi rüya- larından sıkılmış ve değişiklik arıyorlarsa) başkalarının rüya- larını görebiliyorlar. Teknoloji artık rüyaları Dream Track de- nilen disklere kaydedip tekrar gösterebilecek aşamaya gel- miş durumda. Tabil insanların başka birisine ait bir rüyayı İz- lemek için belli bir ücret öde- meleri de gerekiyor. Bazı in- sanlar da rüyalarını özel se- anslar yaparak satıyorlar. Bir gün genç bir bilgisayar prog- ramcısı da rüyasını satmak için bu özel sesanslardan biri- ne katılır. Fakat hiç ummadığı bir şey olur ve son derece kor- kunç bir rüya görür. Bu rüya son derece tehlikeli ve insanı dehşete düşürecek nitelikte- dir. İzleyenlerin üzerinde tehli- keli etkiler (çıldırtmak veya öl- dürmek gibi) yaratabilecek düzeyde bir düştür bu. İşte biz burada devreye giriyoruz. Amacımız kız arkadaşımızın yardımıyla rüyaların saklandı- ği özel binada bulunan rüya kaydımızı bulup yok etmek. Kız arkadaşımızın girmeye çalıştı- ğı bina gelişmiş güvenlik ön- lemleriyle donatılmış 25 katlı bir yapı. Rüyaların saklandığı özel bölüm de 25. katta. Kız arkadaşımız binaya yalnız ba- şına giriyor. Bizse bilgisayarı- mızın terminalinden, binanın güvenlik kompüterine sızıp kız arkadaşımızın karşılaşacağı engelleri yok etmeye çalışıyo- ruz. Her katta farklı modüller olduğundan, her kat için bil- gisayara tekrar sızmamız ge- rekiyor. Oyunun başlangıcın- da gördüğünüz koridoru an- dıran virajlı bölüm bizim bilgi- sayara sızma anımız. Burada ufak bir şey belirtelim. Eğer ko- ridordayken bilgisayarınızın boşluk tuşuna basarsanız kar- şınızda dönen bir disket resmi göreceksiniz. Burada oyunda geldiğiniz aşamayı formatlan- mış boş bir diskete kaydede- bilir veya daha evvel kayh- dettiğiniz bir aşamayı yükleye- bilirsiniz. Şimdi kaldığımız yer- den devam edebiliriz. Kori- 31

Bu sayıdan diğer sayfalar: