1 Şubat 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 36

1 Şubat 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 36

osyete polisi ya da orijinal ismiyle "“Beverly Hills Cop” Eddie Murphy ve bu filmin mü- ziği hafızalardan silinmemiş olsa gerek. Filmi gösterime gir- diği vakit Türkiye dahil bir çok ülkede hasılat rekorları kırdı ama bu kadoar bir güzel filmin oyunu bilgisayar dünyasına biraz geç geldi sayılır. Bilindi- ği gibi İndiana Jones, Batman gibi filmlerin oyunları, filmler Türkiye'de gösterime girme- den gelmişti. Yapımcı şirket herhalde “Geç olsun temiz olsun” sözüne göre hareket etmiş ve ortaya gerçekten müthiş bir oyun çıkmış. Daha önce belirttiğimiz gibi filmde sosyete polisini Eddie Murphy oynuyor, oyunda İse bu rolü biz üstleniyoruz. Amerika'nın en sosyetik mer- kezlerinden Beverly Hills'te po- lislik yapmak pek kolay değil. Oyunu gördüğünüzde siz de buna hak vereceksiniz ama oyuna eklenen kolaylıklar oyu- nu bitirmenizi sağlayabilir, bir de birazdan okuyacağınız sa- tırlar, 41. BÖLÜM: İlk bölümde de- vamlı sağa gidiyoruz ve 3 hakkımız var. Karşımıza zorluk olarak eli silahlı adamlar çıkı- yor. Tabi ki biz de onları avlı- 36 NT PİCTURES, ALL RIGHTE RESERUCD yoruz Joystick kontrolü olduk- ça kolay yanlız biraz yavaş, Joystiğin sağa ve sola hareke- ti adamımızı sağa ve sola gö- türür, fire ile birlikte çaprazla- ra ateş edebiliriz çünkü tepe- mizden de adamlar çıkıyor. Diğer zorluklar ise dinamitler ve mayınlar, dinamitleri Joys- tiği aşağı çapraza çekerek et- kisiz duruma getirebiliriz ama mayınlar İçin aynı şey söz ko- nusu değil. Derhal oradan ka- çın yoksa gücünüzün büyük bir kısmi gider, Bölümün sonu- na geldiğimiz zaman etrafı- mızda hiç adam kalmaması lazım yoksa adamımız İlerle- mez. 2. BÖLÜM: Bu bölümde son model Mercedesimizle (spor) çöp kamyonlarını kovalıyorsu- nuz. Oyun Test Drive ve Hard Drive karışımı oldukça güzel ve üç boyutlu bir araba yarışı (AMISA'da gördüğüm en İyi- lerinden biri). Yeterli kurşunumuz var, eh arabamız da İyi o halde şu çöp kamyonlarını havaya uçurabiliriz. Joystlck kontrolü çok İyi ve çok hızlı, bİz de ara- bayı çok iyi kullanmak zorun- dayız. Çünkü yavaş gidersek araba dönüşleri İyi yapamıyor ve yolun dışına çıkıyoruz ar- DEULEŞ OUĞUTARORUY HN Uaam L dından ekranın üstünde bir sayı beliriyor sonra da yavaş yavaş geri saymaya başlıyor. Burada dikkat edin sıfır olma- dan bir an önce yola geri dö- nün yoksa bir hakkınız gider zaten iki hakkınız var. Çöp kamyonlarından baş- kasını vuramıyoruz, onun İçin kurşunlarınızı boşa harcama- yın ve dikkat edin. Üçüncü ve aynı zamanda son kamyon si- ze arkadan paket atıyor bu kamyonu da vurunca bu bö- lümü geçiyoruz. 3. BÖLÜM: Bu bölümde sos- yetik polisimizi kuş bakışı görü- yoruz amacımız labirent gibi olan bahçeyi vaktimiz bitme- den ve bir kuş gibi avlanma- dan evvel bitirip eve ulaşmak ve kapısını havaya uçurmak- tır. Joystlck kontrolü diğer bö- lümlere göre biraz zor. Ekran- da bulunan artıyı hangi yöne çekersek adam o yöne gidi- yor. Firs'a bastığımız zaman iİse artının bulunduğu yere ateş ediyoruz; ayrıca yoldan silah da toplayabiliriz. Bunun için üstünden geçmek yeterli-