1 Şubat 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 58

1 Şubat 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 58

Kaliforniya valisi Richard Barnes Mason Washington'da ki Savaş Ba- kanlığı'na çektiği talgrana Ilginç bir iddiada bulunuyordu: "“Sayın Baka- nım, Sacramento ve San Joaguin mehirleri arasında Meksika ile yap— ıığımız savaşın masraflarını kadar altın bulun— ba etkisi yaptı ve 19. Yüzyılın orta- sında Amerika da birçok değişikliğe neden olan ünlü ALTINA HÜCUM adı. İkenin her yanında insanlar işle- rini, ailelerini bırakıp, tüm yaşantıla- rını değiştirmek pahasına da olsa bu umut topraklarına akın etmeğe baş- ladılar. 1848-1853 yılları arasında 250000'den fazla insan Kaliforniya'- ya göç etti ve 200 milyon dolarlık al- tın çıkarıldı. Gazeteci JERROD WILSON'un ise bu hücuma katılmaya aslında niyeti yoktu. Herşey on yıl önce, bir komplo yüzünden, New York'u ter- kedip Kaliforniya'ya kaçan kardeşi Jake'den bir mektup almasıyla baş- ladı. Jake'in pula sürdüğü altın to- zu, Jerrod'u ikna etmeğe yetti ve Jerrod hemen yöla koyuldu. 1989 yılında piyasaya RUSH, diğer SIERRA ON—LİNE oyunlarının tüm tipik özelliklerine sa- hip. Oyun aynen bir TV filmi gibi ha- zırlanmış ve 3-D perspektif grafikler- den oluşuyor. Animasyonun yoissıi kadar hızlı olmaması duğu gibi burada da karşımıza bır sorun olarak çıkıyor. Göld Rush'ın , Iebelelz 1) Brookiyn-New York'ta geçen ilk günler. 2) Kaliforniya'ya yolculuk. 3) Ilomlya Sutters Fort'- taki madencilik lfomlyawyolculuklu Dçayn yoldan olabilir: Posta arabasıyla ka- 58 Bu üç yolun herbiri ayrı bir macera- — ze puan verirler. Örneğin Gold dır. Oyunu bir kez bitirdikten sonra — Rush'ta tam puan 250 veya 255'tir diğer iki yolu da denemenizi öneri- — ama siz 160 puanla da oyunu biti- rim. rebilirsiniz. Bu sizin oyundaki her