1 Şubat 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 28

1 Şubat 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 28

ediyor. Bu üssün yarısına ulaş- tığımızda bir an için hiçbir şey olmuyor, derken bir top ateşi- ne maruz kalıyoruz (bunlar- dan zıplayarak kaçın). Biraz sonra da bir tank üzerimize geliyor. Burayı aşmak için tan- kın üzerinden bize M-60'la ateş eden askeri, yıldız atarak öldürmeye çalışın. Yalnız dik- kat edin, tankın üzerine zıpla- dığınız zaman asker İçeri ka- çar. Bunun için tank ekranın bir ucundayken bekleyip as- ker ateş etmek için çıktığında zıplayarak yıldız fırlatın. Bunu birkaç kez tekrarladıktan son- ra askeri öldürüp tankın kaç- masını sağlarsınız. Bu kade- mede geleceğimiz uçağın önünde geçen sahne gerçek- ten mükemmel. Burada size PAUSED SCORE: U—— YT e AĞ alev püskürten bir yaratığa rastlayacaksınız. Buna da eği- lerek yıldız atın. İlerleyerek bu kademenin de sonuna gelin. Burada tekrar bir tankla karşı- laşacaksınız. Bunu aştıktan sonra üçüncü kademeye gel- dik. Askeri bir hangarın içine girerek İlerliyoruz. Biraz iİlerle- dikten sonra kollarında yara- sayı andıran kanatlarla uçan askerlere rastlayacaksınız. Ama korkmayın, bunları öldür- mek çok kolay. Bir de mavi giysili ve İki bıçaklı ninjalara rastlıyoruz. Bu kademenin so- nuna doğru İki tane kılıçlı nin- Jayı da aşmamız gerek. So- nunda İse ucunda gürz bulu- nan bir zinciri olan zırhlı bir dö- vüşçüyle savaşmamız gerek. Bunu öldürmek için size gürzü 28 K PRE%S DA UR © KA se EUSLD $CDR attığında eğilerek yıldız atın. Bu söylediğimi bir hayli tekrar- lamanız gerek. Evet, geldik 4. kademeye., Bu kez lüks bir caddede sa- vaşarak ilerliyoruz. Bir havuzun önüne geldiğimizde yine bir tankla savaşıyoruz. Bunu aşın- ca dumanların arasından ani- TINUE L den beliren askerlerle de sa- vaşıyoruz. Bu kademenin so- nunda yine bir tank geliyor. Nihayet level 5'e geldik. Bir ka- nalizasyonun içinde İlerliyoruz. Burada da kılıçlı ninjalar ve kambur robotlarla savaşıyo- ruz. Bu aşamanın sonunda yi- ne gürzlü savaşçıyla kapışıyo- BZ ALN PRESS P TÜ CONTINUE 115 SCÜRE: ruz. İşte artık son level'a gel- dik. Bir sarayın odalarını sıray- la geçiyoruz. İlk odada bir ro- bot göreceksiniz. Bu robotu başından vurarak hemen yok etmeye bakın. Çünkü biraz sonra sırayla önce kambur ro- bot, ardından kılıçlı ninja, da- ha sonra da iki bıçaklı ninja geliyor. İkinci odada gürzlü savaşçı bizi bekliyor. Burada mafya patronunu da görüyo- ruz. Boşuna heveslenmeyin, gürzlü savaşçıyı öldürdükten sonra pafrona bir şey yapamı- yorsunuz. Patron size ateş ettik- ten sonra öbür odaya kaçın- ca onu takip edin. Nihayet son odada patronu soluk so- luğa bir halde kıstırıyorsunuz. Vakit kaybetmeden öldürün onu., Evet şu anda oyunu bitir- diğinizi müjdelemeliyim. Teb- rikler, Birazdan bilgisayar dis- ket değiştirmenizi isteyecek, Ama madalesef final grafiği yok. Sadece karanlık bir ek- randa ülkeyi kurtardığınızı, fa- kat gene de barışın tam ola- rak sağlanmadığını söyleyen bir mesaj duyacaksınız. Geç- miş olsun. Oyun esnasında sizi en çok - PRESS P TÜ SBHĞENUE