1 Şubat 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 27

1 Şubat 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 27

İr ülkeyi ele geçirmek için ne yaparsınız? Siz ne ya- pardınız bilmem ama güçlü ve sözü geçen bir mafya pat- ronu oyunumuza konu olan ül- keyi ele geçirmek için kiralık askerlerden oluşan bir ordu kurmuş. Bir grup bilim adamı ve teknisyen bu İstilayı durdu- rabilmek için robot teknolojile- rini kullanarak bir androld nin- Ja geliştirirler. İşte biz burada devreye giriyoruz. Amacımız kiralık askerlerden oluşan or- duyu aşarak ülkeyi ele geçir- meye çalışan adamı bulup vok etmek. Sonuca ulaşmak için ö level- lik bir mücadeleyi tamamla- mamız gerek. İlk kademede eski bir mahalleyi savaşarak geçiyoruz. Robot ninjamızın iki elinde de bıçak var. Bu esna- da sürekli olarak önümüzden ve arkamızdan askerler geli- yor. Eğer askerler size yaklaş- madan ateş ederseniz yıldız fırlatırsınız. Yakın dövüşteyse İki elinizdeki bıçakları kullanın. Çünkü bu askerlerin sahip ol- dukları tek silah ellerinde taşı- dıkları bıçak. Askerlerin ara- sında bazen size bazukayla ateş eden tipler olduğunu da göreceksiniz. Arasıra bazı so- kak aralarından veya garaj kapılarından çıkarak tüfekle- riyle size ateş eden sivil ajan- lar da olacaktır. Bunlara eği- lerek İki yıldız atmanız yeterli. İlk kademenin ortalarına gel- diğinizde İki tane kambur ro- botla karşılaşacaksınız. Bunla- ra yıldız atmanızın her zaman faydası olmaz, çünkü kollarıy- la yıldızlardan korunabilirler. Tek şansınız zıplayarak arkala- rına ulaşıp bıçak darbeleriyle onları öldürmek. Bunları da aştıktan sonra İlerlemeye de- vam ederek İlk levelin sonuna geldiğinizde karşınıza kılıçlı bir Ninja çıkıyor. Bunu da yıldız atışı ve zıplayarak arkasına yaklaşıp ona vereceğiniz bı- çak yaralarıyla kolayca öldü- rebilirsiniz. Geldik İkinci kade- meye, burada askeri bir ha- vaalanında İlerliyoruz. Yine burada da uçak hangarları- nın arasından ateş eden tü- fekli tipler çıkmaya devam KUŞ ?r” DA