1 Şubat 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 66

1 Şubat 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 66

zellikte dünyalar yaratabilirsiniz. Russel Leighton tarafından yazıl- mış olan Planet adlı program, Her IFF ekranını alıp bir küreye yerleşti- rebilme yeteneğine sahip. Planet her çeşit IFF dosyasıyla kullanılabilir ama Mandelbrot ekranıyla kullanıl- dığı zaman, yaratılan efekt inandırı- cı bir biçimde HAM modunda veril- miş olağanüstü güzel bir yabancı ge- zegen olmaktadır. Çok güzel sonuç- lar alınabilmesine karşın, ne yazık ki programın kullanıcı arabirimi yok ve CLI'den çalışıyor. Ona bir dizi sayı- sal parametrenin de eşlik etmesi ge- rekiyor. Aynı etkiler Photon Paint programında görüntüyü bir küre ya da başka bir nesneye bindirerek elde edilebiliyor. Brett Casebolt'un Scenery progra- mı, hayali sayı setleriyle değil, frak- Mela tal geometri ilkeleri ve yinelemeyi Casebolt'un Scenery Manzara kullanarak neredeyse fotoğraf ger- Bt o PEOOLASİDÜR D ; çekliğinde dağ manzaraları oluştur- : makla uğraşır. Tüm yapmanız gere- — nunla birlikte ışık yoğunluğu ve su se- Amiga ile fraktalların güzel dünya- ken programa bir çekirdek sayı gir- viyesi üzerinde belli bir kontrolünüz sında iyi gezintiler yapacağınızı uma- mektir, gerisini kendisi halleder. Bu- — de mevcuttur. rız. İyi yolculuklar! Commodore Teleteknik, okul öncesi ve okula yeni başlayan için, anaokulu ve il oZı.ıl düzeyinde, o kolay kullanımlı, zeka bileyici eye 'Ik keı programlar sunar. . . Çocuğunuz, kardeşiniz dokunacaklar için... — Hzek süllcce bu eğitici programlarla başlasın. Teleteknik/Commodore ve ilkokul öğrencileri için hazır eğitim programları : Okul öncesi ve okula yeni buşlr.ıyuıı için : İlkokul öğrencileri için : İlkokul 1.2.3. Sınıf Matematik İlkokul — 4.5. Sınıf Matematik İlkokul — 4.5. Sınıf Genel Yetenek Test Bilçağ — 5. Sınıf Matematik Anadolu Liseleri'ne hazırlananlar için : Anadolu Liselerine Hazırlık