1 Ekim 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 30

1 Ekim 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 30

lerle birlikte yoğun uçaksavar ateşi yüzünden oldukça zorla- şıyor. Çeşitli bombalama gö- revleri vardır: A- Köprü bombalama: Uçaksavar ateşinin en yoğun ve en etkili olduğu, bombala- ma görevidir. B- Havaalanı bombalama: Havaalanındaki uçak han- garlarına bomba atacağınız bu görev, daha sonraları ha- va alanından kalkan uçakla- rın da size ateş açmaları yü- zünden daha da zorlaşıyor. C- Denizaltı bombalama: Denizde İngiliz, Fransız ve Amerikan gemilerine büyük kayıplar verdiren U- Boat'lardan İntikam almak için bulunmaz bir fırsat. Top- lam 4 adet U-Boat batırmanız gerekir. 3- STRAFING: Bu en zor tip görevlerin bulunduğu, ve düş- menizin oldukça kolay olduğu bir kısımdır. Düşmana sadece maklinalı tüfeğinizle ateş edi- yorsunuz. Joystlck'i yukarı İte- rek yükselebilir, aşağı çekerek de alçalabilirsiniz. Böylelikle ateşinizin mesafesini ayarla- yabilirsiniz. A- Konvoy: Ana hedefiniz konvoylardır. Önemli olan konvoyun yarısını tahrip et- mektir. Sakın Kızılhaç arabala- rına eteş etmeyin. B- Piyadeler: Kimi zaman si- perlerde kimi zaman da kon- voyla beraber olan piyadeler ufak hedefler oldukları için vu- rulmaları oldukça zordur. D- Tren: Trenler hem zırhlı hem de silahlıdırlar. Bu ne- denle kamyonlardan daha çok İsabet almaları gerekir. Bir de bunlara yolun yanındaki uçaksavarları da eklersek İşin hiç de kolay olmadığını görür- sünüz. Bu görevlere çıkmadan ön- ce bröve kazanmanız gerek- mektedir. Bröve için de bu fip görevlerden birini başarmanız gerekecektir. Görevi başarıy- la tamamlarsanız hava birliği- ne katılmaya hak kazaniıyor- sunuz. 5- JOİN SOVADRON: Bura- dan hava birliğine katılabilir ve nihayet oyuna tam anla- mıyla başlayabilirsiniz. 6- OUMEXİT: Oyunu save et- me ve oyundan çıkma., Uçak üssüne geldiğinizde karşınızda komutanınız Far- rah'ı bulacaksınız. Tabii ilk kez orduya katılan her pilota ya- pıldığı gibi tatlı-sert fakat oto- riter bir tavırla karşılanıyorsu- nuz. Tabii bir de her uçuştan sonra kullandığınız bit günlük var. Bu günlükte ilk geldiğiniz andan başlayarak yaşadığı- nız sürece hissetliğiniz herşeyi yazıyorsunuz. Yani aslında ya- zılmış olanları okuyorsunuz. Bu- nun ardından ertesi gün İlk uçuşunuzu yapıyorsunuz. Ba- şarılı geçen her uçuş sizi yeni bir madalyaya ve en önemli- si RED BARON'a yaklaştırıyor. Bu arada oyunun tek cansıkı- cı özelliğini de söylemeden yapamayacağım, CINEMA- WARE kusura bakmasın. Me- sela göreviniz 6 Alman uçağı- nı düşürmek diyelim. Eğer sa- dece 5 uçak düşürürseniz gö- rev başarısızlıkla sonuçlanmış oluyor. Her ay en çok uçak dü- şüren pilotların listesi çıkıyor. Fakat hemen bu listenin üst sı- ralarında olmak İçin can at- mayın. Yani her başarılı görev ve her madalya sizi RED BA- RON'a ve ölüme daha çok yaklaştırıyor. Tabii Baron bir sü- re sonra yine karşınıza çıkabi- lir. hem bu kez daha dikkatli olarak, kuyruk acısının intika- mını almaya çalışabilir. Oyun esnasında tek kanat- h, çift kanatlı ve üç kanatlı uçaklarla balonlara rastlaya- caksınız. Tabil bunlar sadece havada raslayacağınız he- defler. Oyundaki rütbelerse: 2.nd Lt, 1.nd Lt, Captain, Ma- jJor ve Colonel'dir. Bütün bunlardan sonra söy- lenebilecek bir şey kaldı mı bilmiyorum ama siz yine de bilgisayarcınıza - uğradığınız- da (eğer 1 MB'tınız varsa) bu oyunu görmek İçiİn ısrar edin. Sizi hemen uyarayım eğer ( MB'tınız yoksa bu program sa- yesinde alabilirsiniz. dikkatli olun. Gökyüzü melekleri sizi bekliyor.