1 Ekim 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 61

1 Ekim 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 61
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

re ikiye ayrılıyor. Biz ilk önce doğu- dakine gideceğiz. E ile koridora gir- dikten sonra vazonun içinde bir çi- çek olduğunu farkediyoruz. GET FLOWER ile bunu aldıktan sonra tekrar E ile yolumuza devam ediyo- ruz. Eğer N yazarsanız, saat kule- sine çıkan merdivenlere gelirsiniz (sakın yazmayın!!!!). Ama oyunun kırık verisyonunda kilitleniyor. S ile Parlor'a geldikten sonra çok güzel bir kadın resmiyle karşılaşıyorsu- nuz. Oyunun sonunda bu kadına yardım edip onu kurtaracağız. E de- diğinizde yatak odasına geliyor ve çok korkunç şeylerin olduğunu gö- rüyorsunuz. OPEN DRAWER, LO- OK İNSİDE DRAWER, GET THRE- AD ile size yararı dokunacak bir ma- kara buluyorsunuz. W ile tekrar Par- lor'a çıktığınızda güneyde bir müzik odası farkediyorsunuz. S ile buraya gelip E ile balkona çıktığınızda ses- lerin nereden geldiğini öğreniyorsu- nuz. Neyse (balkondan) , N, N ve iş- te koridordasınız. W, W, W, W ile Ööteki koridora geçtikten sonra bizi bazı hayaletler korkutacak ama bi- ze dokunamayacaklar. Güneydeki Trophy Room'u seçtikten sonra ki- taplığa geliyorsunuz. EXAMINE DESK ile bir günlük bulabilirsiniz ama alamazsınız. Ayrıca odaya ilk girdiğimizde Frankenstein'ın orijinal ve altın harflerle yazılmış romanını buluyorsunuz ama tekrar yerine ko- yuyoruz. Aynı zamanda LEFT ya- zarsanız, buradan yemek odasına geçebilirsiniz. Şu anda yemek oda- sının öteki ucunda duruyoruz. Bura- da Lancelot adında küçük bir haya- let var. Onunla konuşmanızı tavsi- ye etmem çünkü ağzından hiç bir şey alamıyorsunuz. Bir şey sordu- ğunuzda size onun için bir şey ge- tirirseniz yardım edeceğini söylüyor ama getirdiğinizde de alıp kaybolu- yor. Ben hataya düştüm ama siz sa- kın yapmayın. Burada ilk önce bize şaka yaparken yere düşürdüğü bal- tayı alıyoruz ve daha sonra KILL LANCELOT diyerek onu parçalara ayırıyoruz. Bu işi de yaptıktan son- ra, Nile yemek odasının öteki tara- fına geçip W yazarak mutfağa giri- yoruz. GET KNIFE ile bir bıçak sa- hibi olduktan sonra, LEFT ile solda- ki kapıyı açıp W ile Larder'a giriyo- ruz. GET BOTTLE AND GET STO- ÖL yazdıktan sonra boş bir şişe ve iskemle sahibi oluyoruz. Daha son- ra tekrar Entrance Hall'a gelece- y Oyunun bundan sonraki bölü- 16 a coknpletely new kind wf Adventure. e VÜ .| fııuıru ııi ırıdıuımıl. Adventures With those otf Rale | ei L L a L a A GO G l D YUT and Pi LAT D a l Enter the werld af LARS with its Dragonc, Kizards, Hitches F D A in İA not to forget thase terrifying KA L A L İ Ü YRS B gı h Hit any key /ğ..- L D L0 . LA LA L LAT C B Sa aek yaur dealer for the release-date tüaday! (FT AA D L . DS D fingertips! A A İ FÜ Na obtaimınş that * Bi AF ) Bi münde artık oyunun konusu iyic& netleşiyor. İlk önce meşaleyi yakıp kuzeydeki koridordan aşağı inece- ğiz ve oradan bulduğumuz şeyi Ho- lunder denen hayalete vereceğiz. O da bize yardım edip mezarlığı koru- yan hayaleti öldürmemizi sağlaya- cak. Bundan sonra iş resimde gör- “Laasian Playue is LA 1 FOLEE L L a dt present...” ANIGA 2283 düğümüz kadını kurtarmaya kalıyor. Hatırlarsanız garip şeylerin olduğu Parlor'da, kadının mezarlıkta bir yer- lerde oluduğunu bize ayna gösteri- yordu. Neyse benden bu kadar. Bence bu oyun gerek konusu ge- rekse grafikleri bakımından muhte- şem. 61

Bu sayıdan diğer sayfalar: