1 Ekim 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 38

1 Ekim 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 38

da hız sınırı saatte 65 mil oldu- ğundan dikkatli olmanız ge- rekli. Polis en ufak bir aşırı hız hatanızda ensenize yapışarak size 5S0 dolar yekününde bir ceza kesecektir. Fakat isterse- niz polisi kandırmayı deneye- bilirsiniz. Başarısız olursanız unutmayın ki cezanız İki katına çıkacak ve 100 dolar ödeme- niz gerekecektir. Polisi kandı- rabilirseniz S0 dolarlık ceza- dan kurtulabilirsiniz. Şehirde yine ister dükkana girebilir, isterseniz yarışabilirsi- niz. Tabii ilerledikçe oyun ko- numunuzu boş bir diskete kay- detmekte fayda yar. Bunu da 'Optlons' meni fonksiyonu yar- dımıyla yapabilirsiniz. daha önceden yapamadınızsa boş bir disketi Format opsiyonu ile bu oyunun kabul edeceği ha- le getirmelisiniz. Ardından Sa- ve İle bulunduğunuz yeri kay- “deder, Load İle de son kaldı- ğınız yeri yükleyebilirsiniz. Ay- rıca Optlons menüsünde oyu- nun Joystick ya da mouse İle oynanmasının yanı sıra seçi- len kumanda birimine göre hassasiyet ayarı fonksiyonları da (Sensitivity Adjust) bu menü yardımıyla yapabilirsiniz. Dükkana girdiğiniz zaman motor parçaları ve kullanılma- mış bir motor alabilirsiniz. Ay- rica anahtarlık, çıkartma gibi süsler de burada satılmakta- dır. Deri ceket ya da çizme ih- tiyacınızı da bu dükkandan karşılayabileceğiniz gibi kolu- nuza İstediğiniz dövmeyi de burada yaptırabilirsiniz. - Benzininiz azaldığında ben- zin almak için benzinciye git- meniz gereklidir. Bunu ana menüden rahatlıkla yapabilir- SİNİZ. Gördüğünüz gibi oyun epey uzun sürede bitirilen ve canı- nızı pek sıkmayacak şekilde hazırlanmış bir oyundur. Mo- torsikletlerle ilgilenen arka- daşlar bu oyunu zevkle oyna- yacaklar. Ayrıca oyunun ba- şında çıkan küçük bir animas- yon ve seçim menülerinde çı- kan grafikler çok iyi. Aynı ger- çeğinde olduğu gibi, oyunun başında çıkan tipler Amerika'- da yaşayan HARLEY DAVID- SON'cı tiplere benziyor. Boş zamanlarınızı güzel bir oyunla değerlendirmek istiyorsanız bu oyunu oynamanızı tavsiye ederim. Hepinize bol Harley Davidson'lı günler. emen hemen hepiniz ben- zinin ucuz silindirlerin 8 adet, motorların İnanılmaz güçte olduğu zamanları bilir- siniz. Hatta arabaların çoğun- da takviye edilmiş roket mo- torları bile vardı. İşte bu devir, yollarının kesinlikle hakimi olan MUSCLE CAR'ların devri- dir. Her ne kadar bu tip ara- baları İstanbul'da dolmuş ola- rak her gün görüyorsak da, ne benzin ucuz, ne de dolmuşlar takviye motorlu. Fakat bu oyun sayesinde, bu mükem- mel arabaları kullanma şansı- na sahipsiniz. Bu oyunu oyna- mak için Test Drive 2'nizin ol- ması gerekir, İlk olarak Test Dri- ve 2'yi yükleyin, ardından me- nüden IİNSTALL seçeneğine gelin. Burada CAR DISK'e ge- lip, Muscle Cars'ı yükleyeceği- nİz sürücüyü yazın. Bu işlemle-