1 Ekim 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 32

1 Ekim 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 32

ve hemen arkasından rüzgar alıp götürüyor. Kanalizasyona girdiğinizde sağda ve solda kapılar göreceksiniz. Bu kapı- lardan sadece açık olanlar- dan geçin, amacınız yolunu- zun üstündeki patlak boruları tamir etmek. Tamir edilecek yeri terdeki fışkıran sulardan tanıyabilirsiniz. Bunların yanı- na geldiğinizde adamınız oto- matikman tamir edecektir. Bu bölümde yolu çok İyi ezberle- meniz gerekiyor, ayrıca sol ta- rafta bozuk olan yerleri göste- ren bir pusula var fakat buna güvenmenizi pek tavsiye et- mem. Bu bölümde de zama- nınız kısıtlı olduğundan on do- larlık tamirat yaptığınızda ken- dinizi şanslı sayabilirsiniz. Sağ- daki göstergedeki zaman bift- meden merdivenin yanınad gelip düğmeye basmanız ge- rekli. Bulmaca çözmek: Bu bö- lümde Alice'in yere döktüğü bulmacaları toplamasına yar- dım ediyorsunuz. Burada İpu- cuna fazla gerek yok çünkü sadece dört-beş resim oldu- ğundan oynadikça hangi res- min nasıl çözüleceği hakkın- da tecrübe sahibi olacaksınız ve birkaç oynayıştan sonra kolaylıkla birleştirebilirsiniz. O yüzden oyunun en kolay, en risksiz ve en çok para kazan- dıran bölümü burası. Bunun için serbest olduğunuz üç günde bu bölümü oynamanı- zı tavsiye ederim, Bu bölümün diğer bir özelliği de resmin ta- mamlanan kısmı kadar para almanız. Çalışılacak üç bölüm var demiştik fakat para kazan- mak için bir yol daha var: ya- rışmalar. Yarışmada sorulan sorular sizin yaşantınızla ilgili. Örneğin, Alice'in kızlık soyadı nedir? Rakun klübünün İlk ku- ruluş yeri neresidir? Hangi oto- büs şirketinde çalıştığınız falan gibi sorularla karşılaşacaksı- nız.-Yarışma oldukça zor sayı- lır, ama her soru çoktan seç- meli olduğu için doğruyu bil- 32 me şansınız dörtte bir. Sorulan soruyu bildiğinizde bu cevabı not etmeniz yararınıza olacak- tır, bir daha aynı soruyla kar- şılaşırsanız, doğru cevabı ve- rebilirsiniz. Yarışmayı kazanır- sanız, bir önceki bölümde al- dığınız paranın iki katı kadar bir miktar mükafat alıyorsunuz ama kaybedersiniz elinizdeki tüm para bitiyor. İşte cevabı- ni bildiğim bazı soruların ce- vapları: 1. Kaç tane klasik film var: 39 2. Alice ve Trixle'nin uzun sü- redir görmedikleri arkadaşla- n: Gladis 3. Ralph'ın çaldığı müzik aleti: Corna 4. Rakun klübünün kuruluş yeri: Kuzey Dakota 5. Balayına çıkanların yaşa- dığı sokak: Chaveray Sitreet 6. Ralph'in en sevdiği dans: Huchback 7.Trixle'nin gerçek ismi: Thel- ma