1 Ekim 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 64

1 Ekim 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 64

Bu benim şimdiye dek karşılaştı- C L E ı-! B E S T ğım en zor Sierra adventure'ı. N E Oyunda siz bir kadın dedektifi can- landırıyor, ve bir cinayeti belli bir sü- re içinde aydıntalmaya çalışıyorsu- nuz. Oyunun en iyi tarafı, oyunu bir kere bitirdikten sonra tekrar yükle- diğinizde, makdülün ve katilin fark- li kişiler olması. Bu oyunda bu se- bepten defalarca oynayabilirsiniz. Fakat daha evvel de bahsettiğim gi- bi bu oyun diğer Sierra oyunlarına nazaran oldukça ağır bir konuya sa- hip. Larry ya da Space Öuest'te ol- duğu gibi espirili bir atmosfere sa- hip değil. Kişilerle dialog, kişilerin belli zamanlarda bulundukları yerler oyunda oldukça önemli. Bu neden- le bir kalem kağıt alarak herşeyi not etmelisiniz. Oyun güzel olmasına güzel, fakat adventure'a yeni baş- layanlara tavsiye edemiyeceğim. İyi bir İngilizce ve belli bir adventure düzeyine gelenlerin üstesinden ge- lebilecekleri, zor bir Sierra oyunu. Teleteknik, okul öncesi ve okula yeni başlayan için, anaokulu ve ilkoîul düzeyinde, kolay kullanımlı, zeka bileyici programlar sunar. Çocuğunuz, kardeşiniz bilgisayar kullanmaya bu eğitici programlarla başlasın. Okul öncesi ve okula yeni başlayan için : İlkokul öğrencileri için : İlkokul 1.2.3. Sınıf Matematik İlkokul — 4.5. Sınıf Matematik İlkokul — 4.5. Sınıf Genel Yetenek Test Bilçağ — 5. Sınıf Matematik Anadolu Liseleri'ne hazırlananlar için : ELEKTRONİK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. Anadolu Liselerine Hazırlık