1 Ekim 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 37

1 Ekim 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 37

erhaba, bu ay sizlere İl- ilginç bir motorsiklet oyu- nunu tanıtmaya çalışacağım. Ama bu motorsikletin ilginç bir özelliği var Bu markasının HAR- LEY DAVIDSON olması. Bu araç genelde Amerika'da kullanılan ve Amerika'da ya- şayan bir grup İnsanın sembo- lü haline gelmiş bir motordur. Genelde “serseri” motorsikle- ti olarak bilinen Harley David- son, aslında kullanış ve daya- nıklılık bakımından diğer bir çok motordan daha iyi ve da- ha heybetli bir görüntüye sa- hiptir. Ve bu motor genelde sürat yapmak için değil de, uzak yerlere gitmek, uzun yol- culuklara çıkmak için kullanı- lır. Bu yüzden de bir çok İnsan bu motorsikleti seçer. (Ameri- ka'da ve Avrupa'da yaşayan- lar.) İşte siz de bu oyunda bir Harley Davidson sahibisiniz ve bununla uzak yerlere gidip çevreyi dolaşıyorsunuz. Yolcu- luğunuzu devam ettirebilmek için bazı eşyalara, benzine ve yiyeceğe ihtiyacınız var, Bun- ları temin etmek için de para bulmanız gerekiyor. Bunun için kasabalarda ve şehirde yapılan yarışmalara katılarak para kazanabiliyorsunuz. Za- manla kazandığınız paralarla da motorunuza gerekli parça ya da süs eşyaları alabilirsiniz. Bu durum da sizin arkadaşla- rınıza karşı olan durumumuzu artırır. Şehirde eşya satan dük- ARROH KEY CONTRÜOLS ? UP/DOWN TO SELECT RETURN TO FINISH kanlara girip, İstediğiniz bir eş- yayı satın alabilirsiniz. Tabii bunu paranızın yettiği sürece yapabilirsiniz. Paranız bittiği zaman, eşya almak İiçin bazı dükkanları soyabilirsiniz. Ama bu o kadar da kolay değil. Çünkü, bu hareketi yaptığınız takdirde, ya para kazanırsınız ya da canınızdan olursunuz. Öyle ki, dükkandan para İste- diğiniz zaman, ya dükkan sa- hibi size kasadaki bütün para- yı verir ya da cebinden çıka- racağı bir silahla beyninizi da- ğıtır. Bu yüzden de dükkan soymadan önce neler olabi- leceğini düşünün ve ondan sonra harekete geçin. Tabli ki Tunç DİNDAŞ para kazanmanın daha yasal yolları da var. İsterseniz şehir- deki diğer motorsiklet kulla- nanlardan birini yarışa davet edebilirsiniz. Bunun için bir miktar paranız olması şart, ne de olsa kazanan ortadaki pa- rayı Glır kuralına göre hareket edildiği için sizin de ortaya para atmanız gerekir. Bir şehir- den başka bir şehre gitmek için ana yola çıkmanız yeter- li. Yolda giderken arabası bo- zulmuş güzel kızlara rastlamak mümkün. Otostop yapan bu kızları motorunuzun arkasına alarak hem para kazanırsınız hem de güzel bir yolculuk yapmış olursunuz. O anda kı- zın Üzerinde ne kadar para varsa size verecekltir. Bu para da sevgili motorunuz için yeni parça ya da sizin için yeni giy- siler anlamına gelir. Fakat her seferinde motorunuza bir kişe- den fazlasını alamazsınız. Ay- rıca aldığınız kişinin vücut ora- nına göre motorunuz da ya- vaşlayacaktır. Eğer arkanıza şişman bir otostopçu alırsanız, motorunuz sizi ve yolcuyu taşı- mak İçin baycığı zorlancacak- tır. “ Motorunuz 5 vitesli ve saat- te 120 mil yapabilen bir mo- del. Fakat bulunduğunuz yol- 37