1 Ekim 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 62

1 Ekim 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 62

parak piyasaya aynı anda 4 yeni oyun çıkardı. Farklı konularda olan ve oldukça güzel grafik ve müzüklerle dolu olan oyunlar. Av- rupa İle hemen hemen aynı za- manda Türkiye'ye geldi. Bu oyun- ların hepsini bu sayımızda tanıt- mamız mümkün olamayacağı için biz de çareyi, bu oyunların kısa ta- nıtımlarını yapmakta bulduk. Bu sayede siz de oyunlar hakkında fi- kir edinebilirsiniz. Bundan sonra- ki aylarda bu oyunların, her ay ol- duğu gibi geniş kapsamlı açıkla- malarını yapacağız. Oyunda siz tatilini Hawai'de yapan bir ClA ajansınız. Su uyur, düşman uyumaz demişler, bir arap ülkesin- de görevli bulunan konsolos ve adamları, teröristler tarafından kaçı- rılmışlar. Size de hemen Pento- gön'a gelmeniz emrediliyor. Çaresiz tatili yarıda bırakıp Pentagona gidi- yorsunuz Teröristlerin isteklerine boyun eğmeme kararı alan ABD hü- kümeti, konsolos ve adamlarını kur- tarmak için sizi görevlendiriyor. Dünya'da o sırada oldukça büyük bir krizin içinde. ABD ve SSCB or- duları alarma geçmiş durumda. Bu nedenle Amerikadan, Arap ülkesi- nin bulunduğu Afrika'ya bir atom denizaltısıyla gidiyorsunuz. Oyunun bu bölümleri bir adventure'dan ziya- de bir simulasyon havasında. Oyun- da kimi zaman mecbur kaldığınızda SSCB denizaltılarıyla savaşacaksı- nız. Oldukça sürükleyici olan bu Ja- mes Bond oyunun tek dezavantajı, oldukça yavaş olması. Adamın ha- reketleri, yazılar, kısaca herşey ol- dukça yavaş. Buna rağmen değişik bir oyun, casus romanlarından hoş- lananlar alabilirler.