1 Kasım 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 28

1 Kasım 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 28
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

ni yanınızda da taşıyabiliyor- sunuz. Sandığın yanına gele- rek joystick'i aşağıya çekerse- niz sandığı alırsınız. Tekrar aşa- ğıya çekersiniz sandığı önünü- ze bırakırsınız. Eğer ateş tuşu- na basarsanız sandığı İleriye doğru fırlatırsınız. UZun mesa- feli suların bulunduğu kısımlar- da sandıkları suya atarak at- lamanız gereken mesafeyi azaltabilirsiniz. Oyun esnasın- da topladığınız bazı parçalar var. Bunların en önemlileri meyvalar ve para yerine ge- çen üzerlerinde *1' yazan şe- killer. Bu paralar sayesinde dükkanda silah alabilirsiniz. Her kademede silah alabile- ceğiniz bir dükkan (shop) bu- lunuyor. Bu odalara istediğiniz kadar girip çıkabilirsiniz. 'MONEY” kısmında paranızı görebilir ve ona göre silah ve eşya alabilirsiniz. Meyvalar ise sadece puanınızı aıttırır. Çıkış kapısına girebilmek için yeşil anahtarı bulmalısınız. Alt panelde yaşlı surat bulu- nan kısım gücünüzü gösteri- yor. İlk kademede yer altında bulunan odada bu suratın ay- nısını göreceksiniz. Bu suratı alırsanız gücünüz tam olarak dolar. Olmayacak yerlerde zıplarsanız bazen bir düğme- ye (switch) rastlarsınız. Bunun sayesinde exiradan bazı eş- yaları görebilirsiniz. Size tavsiye edebileceğim 28 tek şey her zaman yanınızda bir sandık taşıyın. Sakın unut- mayın! Bu oyunda yok ettiğiniz düşmanlar bir daha çıkmıyor. Vurulsanız bile oyuna tekrar başladığınızda her şey yerli yerinde oluyor. Bu olay bazen kötü ama çoğunlukla işimize yarıyor. Birinci kademeden sonra düşmanlar çoğalıyor Zıplaya- rak ve uçarak gelen düşman- lar sizi oldukça terletiyor. Özel- Jlikle üçüncü kademedeki zıp- layan mantarlar. Bunların bu- lunduğu platformlarda derhal sandıkları kullanarak onları yok edin. Öteki kademelerde sandıkları üstüste koyarak kendinize zıplayacak yer yap- manız gerekiyor. Tırmanaca- ğınız sarmaşıkları unutmayın. Her kademede yapmanız ge- reken İş çoğaldığı için oyun zorlaşıyor. Oyunun kötü taraf- ları da var tabii ki. Vurulunca çok gerilere gitmesi buna Ör-. nek sayılabilir. Çırağın zıpla- ması da oldukça zor. Zaten oyunu oynamaya başlama- dan önce zıplamaya egzersiz- leri yapmanız gerekiyor. Genel için jump'n run se- venlere hitap eden bir oyun. Grafikler ise iyi değil. Ama oyunun müzikleri oldukça gü- zel. Zaten oyunun müzikçisi Al- manya'da yetişen yeni bir ROB HOBBARD yada DAVID WHITTAKER. Son söyleyeceğim tek laf 'ALmadan önce bir ba- Kin'is Başarılar. Oyunun Değerlendirmesi: AMİGA / 1 disket 512K Grafik ö Ses vö Oynanabilirlik : 7 Kurgu 3 Genel ”©0

Bu sayıdan diğer sayfalar: