1 Kasım 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 7

1 Kasım 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 7

Her yıl düzenlenen CES, bu yıl da 13-16 Eylül arası Earls Court'da ya- pıldı ve ardından tatlı hatıralar bi- raktı. Şov hakkındaki genel izlenim çok büyük bir başarı olduğu fakat yerinin pbek uygun olmadığıydı. Şov dev duvar ekranları ve arabalar- la doluydu, Mirrorsoft ve Ocean fir- malarının bölümlerini ses ve görün- tü efektleri dolduruyordu. US Gold'- un standında bir Lambarghini, Gremlin'de bir Lotus Esprit ve Mind- scape'de bir NASCAR yarış arabası bulunuyordu. Beklendiği gibi birçok filmin ko- nusunu içeren oyunlar vardı. Bun- ların başlıcaları; Mirrorsoft'tan Back To Future 2-3 ve Predator 2; Oce- an'dan Total Recali, Robocop 2, Nightbreed ve Firebirds; Mindsca- pe'den Days Of Thunder, US Gold'- dan The Godfather, Domark'dan The Spy Who Loved Me ve geçliği- miz günlerde sinemalarımızda Ooy- nayan Dick Tracy'i yeni bir firma olan Disney Software'den idi. Gösteride sadece yeni oyunlar değil yeni ürünler de vardı. Ca- non'un piyasaya sürmeye hazırlan- dığı lon Camera, 50 video ekranı- nı 2 ineh'lik bir floppy diskete kay- dediyor ve sonra kullanma imkanı sağlıyor. Bunun yardımıyla veri ta- bir kutu olduğu fikrine kapıldılar, ama Commodore yetkilileri cihazın mükemmel çalıştığını ve yakında piyasaya sürüleceğini belirttiler. banlarınızı artık dosyalar dolusu kağıtla değil birkaç disketle tuta- bileceksiniz. CD-Rom ve CD-I içeren standlar oldukça ilgi topladı ve seyircileri heyecanlandırdı, ama cihazların fiyatının 1500 Sterlin oduğunu öğ- renenler biraz yatıştılar. Commo- dore'un ürünü olan CD-TV ise faz- la bir gösteri yapılmadan sunuldu. Sadece ön göstergeleri çalışan CD-TV ilginç özelliklerini gösterme- yince izleyiciler bunun aslında boş