1 Kasım 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 60

1 Kasım 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 60

AUAOAO SAROA el alela ddi a AEIK AA Uddu Pabl English Wwho Geçen ay bir gecikme yüzünden oyunumuzun tanıtımına devam ede- memiştik. Sizin de hatırlayacağınız gibi, otelde dolaşırken tanımadığı- mız bir kızla birlikte diktatörün adamları tarafından yakalanıp öldü- rülmek üzere yata getirildiğimizde, oyunumuza bir ipucuyla ara vermiş- tik şimdi buradan devam ediyoruz. İpucunda söylediğim gibi burada otelin önündeki sahilde oturan adamdan aldığımız dalgıç aleti işi- nize yarıyor. Yata gelir gelmez Operate Bracelet edip bileğinizde- ki aleti çalıtırın. Sonra diktatörün adamları sizinle bir süre konuşup, ikinizin de ayağına ağırlık bağlayıp denize atıyor. Kızla birlikte dibe iner inmez tekrar Operate Bracelet edin. Fakat kurtulur kurtulmaz hemen kı- za gidip Operate Girl yapın. Kızı da kurtardıktan sonra yavaş yavaş su- yun üstüne doğru çıkacaksınız. Bu- rada yeterince hızlı davranamazsı- nız nefesiniz yetmiyor ve ölüyorsu- nuz. Bu yüzten yata gelir gelmez oyunu bir save edin. Su üstüne çıktığınızda kızın abisi bir botla gelip sizi kurtarıyor. Bura- dan sonra uzunca bir süre olaylar kendi kendine gelişiyor. Bu gelişme- leri izlerken kızın ve abisininin dik- tatöre karşı savaşan bir grubun ba- şı olduklarını öğreniyorsunuz. Bu arada bizden yardım etmemizi isti- yorlar. Tekliflerini kabul edip onlar- la birlikte gidiyoruz. Direnişçiler dik- tatörün verdiği davete komedyen kı- lığında giriyorlar. Fakat gösteri sıra- sında diktatörün adamları bizim kim olduğumuzu farkedip kızı kaçırıyor- Doğan ANGELS lar. Onların peşine düştüğümüzde tekrar bir arcade kısmı başlıyor. Bu- rası oldukça zor bu yüzden bu bö- lüme başlamadan oyunu save et- menizde yarar var. Kendimizi birden bir labirentin içinde buluyoruz, kapıları istediği- miz gibi açıp kapatmak elimizde, fa- kat nöbetçilere yakalanmadan geç- memiz gerekmekte. İlk labirentteki anahtarı aldığımızda labirentte bir merdiven belirecek, merdivene var- dığımızda ilk labirent bitmiş oluyor. Dört labirentten toplayacağınız üç anahtarla arcade kısmı bitiyor. La- birentler her seferinde biraz daha zorlaştığı için her labirentin bitişiniz- de oyunu save etmeyi unutmayın. Labirentleri sağ salim bitirdiğimiz- de kendimizi bir odanın önünde bu- luyoruz. İçeri girdiğimizde burasının diktatörün çalışma odası olduğunu görüyoruz. Etrafı incelemekle pek bir şey elde edemezsiniz, bu yüz- den hemen yapmanız gereken işi anlatacağım. Odadaki heykeli ince- lediğimizde heykelin kolunda bir ga- riplik olduğunu anlıyoruz. Heykelin kolunu operate ettiğimizde altında- ki kısımda gizli bir kapak açılıyor ve karşımıza şifreli bir kasa çıkıyor. Şif- reyi çözebilmemiz için bankadaki kasadan aldığımız küçük kutuyu kullanmamız gerekmekte. Bunun için use Boitier on Porte Coffre edip şifre çözücüyü kasanın üzerine yer- leştirmemiz gerekmekte. Şimdi ope-