1 Kasım 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 31

1 Kasım 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 31

lüyor. Bunun üzerine arka planda bulunan polisler, ara- balarını kendilerine siper ala- rak size kurşun yağdırmaya başlıyorlar. Sonuçta sizi öldü- rüp polis merkezinin morguna götürüyorlar. Ama daha önce siz bir vampir tarafından ısırıl- dığınız için ölümsüz bir yaratık haline gelmiş oluyorsunuz. Herkes sizi ölmüş sanarken siz morgun camını kırıp oradan kaçıyorsunuz. Arabanıza bi- nip tekrar mezarlığa gidiyor- sunuz. Yine karşınıza üç adet soru çıkıyor. Eğer yine mezar- lığa girerseniz vampir tarafın- dan kovalanacaksınız. Bu yüz- den LOOK AROUND (etrafa bir gözatma) şıkkını seçin. Bu kez filmin baş oyuncusu PUMPKIN- HEAD tarafından bıçak saldı- rısına uğruyorsunuz. Mouse yardımıyla bıçakların size gel- mesini engelleyin. Bıçakları geçtikten sonra MIDIAN'a girin orada bir tünel bulacaksınız. ekranın sol üst köşesinde yön- leri ayarlamanız için oklar bu- lunmakta. Tipik yönleri dışında sağa doğru 90 derece ve so- la doğru 90 derece dönmeni- zi sağlayan iki tane ok bulun- makta. Bu işaretlerin pozisyo- nunda diğeride dönüş pozis- yonunda. Tünelde ilerlerken karşınıza polis çıkarsa; — Kaçma pozisyonundaki- ni seçerek polisin yanından koşarak uzaklaşabilirsiniz. — Dövüşme ile de polisle kavga edebilirsiniz. Bazen karşınıza garip yara- tıklar çıkacak, bunlardan kur- tulmak için joystick'i aşağı ya da yukarı itili şekilde tutacak- sINIZ. Bazen de büyülü ışıklarla karşılaşacaksınız. Bundan kur- tulmak için maocus'u kullanın ve ışığın kafanıza gelmemesi- ni sağlayın. Eğer tünelden çıkabilirsiniz, (çünkü tünel labirent şeklinde ve kurtulması çok zor) karşını- za değişik sürprizler çıkacak. Evet ben oyunda bu kadar ilerleyebildim. Eğer oyunla il- gili yeni birşeyler keşfedebilir- seniz lütfen dergimize bulduk- larınızı gönderin. Eğer korku filmlerinden ve oyunlarından hoşlanışlanıyorsanız ve bu oyunu mutlaka oynayın. Sanı- rim hepimizin hoşuna gide- cektirl!