1 Kasım 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 49

1 Kasım 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 49
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

JUMPİN' JACKSON'nin passwordla- tTına ne dersiniz? Alın o zaman. Ga- me A için: ROCKNROLL, NOİSES, TE- NEBRE. Game B için: FUNK, ELVIS. Artık istediğiniz kademeden başla- yabilirsiniz. Oyun meraklısı iki arkadaşım Ma- hir Çipil ve Caner Şimşir, Commo- dore 64 için aşağıdaki tiyoları gön- dermişler. Kendilerine teşekkür eder, mektuplarının devamını dile- rim. NAVY MOVES 1: Oyunun ilk ka- demesini geçmek için; oyun baş- ladıktan sonra joystiek'i ileri iterek botunuzu zıplatın. Botunuz havada iken 'RUN STOP”' tuşunu kullanarak oyunu dondurun. Oyunu tekrar başlattığınız zaman botunuz yolu- na devam edecektir, ama mayın- ların altından! NAVY MOVES 2: Oyuna başladık- tan sonra denizaltıyı gezerek bütün subayları öldürün. Vurduğunuz su- " bayların kodunu ve görevini bir ke- nara not edin. Bizim için gerekli su- baylar aşağıdakilerdir. ENGİNES (motorcu) * TRANSPORT (taşıyıcı) CAPTAIN (kaptan) OFFİICER (memur) Oyun esnasında karşınıza bu su- baylardan birden fazla çıkabilir. Ancak hepsinin kodu aynıdır. Böy- le durumlarda yardım çantasını alarak ekstradan bir hak kazana- bilirsiniz. Kaptanın kodu bütün kodi- ların yerine kullanılabilir. *X” tuşuna basarak silahınızı alev makinasına dönüştürebilirsiniz. *2* tuşu ile sila- hınız eski haline döner. Denizaltıyı imha etmek için iki bilgisayarın ko- dunu bilmeniz yeterlidir. Ancak bu- Tadaki bilgisayarlar her kodu ka- bul etmez. İlk bilgisayar için 'STOP MOTORS' komnutu yeterjidir. Son bil- gisayar iİse denizaltının en alt kıs- mında bulunur ve makina dairesi- nin kapısını açar. Burada şu kod- lardan birisini kullâanabilirsiniz. "OPEN RADERS, OPEN DOOR, OPEN WALL', İşleminiz bittikten sonra 'END' komutu ile bilgisayardan çıkabilir- SİNİZ. KICK OFF: Santra vuruşu yapar- ken topun önüne gelip joystick'i sa- ve sola hareket etlirin. Topu ka- Jeye kadar getirip ateş tuşuna ba- sın. Daha sonra topun ağlara takıl- dığını göreceksiniz. Kaleci degaj yaparken penaltı noktasına gelip kcılecinln gittiği yöne doğru hare- ket edin. Şayet kaleci ile karşı kar- şıya kalırsanız kaleci topu bırakıp kalesine döner. Eh, zannedersem Kick Off için bu kadar tiyo yeter. Mahir ve Caner arkadaşlarıma tekrar teşekkür ederim. Ben yazıyı yazarken Sinan bura- da olmadığı için o bir şeyler yaza- miyor, ama bana dün telefonda iki tane VENUS THE FLYTRAP pass- word'u vermişti. İşle o passwordlar: MANTIDS ve CICADAS. Sinan yedin- ci kademeye kadar gelmiş ama Ööteki passwordlar gelecek sayıya diyor. Değişik oyun EXTASE'nin pass- word'unu vermek istiyorum. '3976' kısa ama çok işinize yarayacak. Bu password'u gönderen HASAN ÖZ- KAPICI'ya teşekkür ederim. Yeni passworada'larınızı bekliyorum. “Ayrıca bundan böyle her sayı- mızda oyun almanızda size yol göstereceğini zannettiğimiz listele- re yer vereceğiz. Bu ayın en çok satan oyünları: 1) KICK OFF 2 2) TURRICAN 3) WİNGS 4) PRİNCE OF PERSİA 5) SHADOW WARRIORS 6) OPERATION STEALTH 7) SHADOW OF THE BEAST |l 8) KILLIINS GAME SHOW 9) NIGHT BREED 10) CORPORATION Dergimizde yapılan oylama so- nunda bu ayın en kötü oyunları da aşağıdakiler. Almadan önce bir bakmanız tavsiye edilir. Bakma- dan alanlardan mesuliyet kabul edilmez. 1) FAST FREDDY 2) CYBERBALL 3) XENON 3 4) BIONIX 2 5) NUKLEUS 6) PIPE RIDER Yazıyı dergiye teslim ederken eli- me yeni bir ipucu geçti. Bu ipucu OF PERSİA'dan. Oyunun ile- rlkl kademelerinde kendinizle sa- vaşmanız gerekiyor. Ama burada rakibiniz olan kendinizi öteki an- lamda gölgenizi öldürdüğünüz za- man kendiniz de ölüyorsunuz. Bu kı- sımda yapmanız gereken İş kılıcı- nızı kınına geri koymak. Haberiniz olsun. Ayrıca SHIİFT-L tuş kombinas- yonu ile bir level atlayabilirsiniz. Ama bu hile sadece üç defa çalı- şır. Gelecek ay yine bu sayfalarda buluşmak üzere hoşçakalın. Bize mektup yazmayı unutmayın. Hepi- nize derslerinizde başarılar. 49

Bu sayıdan diğer sayfalar: