1 Aralık 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 12

1 Aralık 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 12

688 ATTACK SUB: Starteji, Electronic Arts U.S. Los Angeles sınıfı nükleer bir denizaltının kaptanı olarak, zamana veya bilgisayar kontrolündeki düş- mana karşı, dost bir denizaltıdan sak- lanarak çürümüş üç destroyeri batır- maktan bir konvoya eşlik etmeye ve- 'ya bir Sovyet denizaltısını batırmaya kadar giden, on görevden birini se- çin. Eğer kendinizi yalnız hissediyor- sanız karşı tarafta Alfa sınifı bir Rus denizaltısını yönetin ve Amerikalıla- rı yok edin. Her denizaltı sekiz ayrı ekrandan kontrol edilen silahlar ve teçhizatla donatılmış durumda. Ama oyun sırasında gerçekçi ses efektleri ve değişen ekranların yüklenmesi için beklemeniz gerekecek. BATTLE SOUADRON: Shoot'em up, Innerprise Durmadan ateş edin, zaten bu tür oyunlarda başka ne yapılabilir ki? Uzayda durmadan ateş ederken kar- şınıza dört tip uzay gemisi (bazıları görünmez) ve sağlığınız için zararlı olacak üç uzun ve zorlu bölümle kar- şılaşacaksınız. Neyse ki oyunun bazı 12 özelliklerini kontrol edebiliyorsunuz: oyuna kaç hakla başlayacaksınız. İlk silahınız, düşmanınızın hızı ve kaç atışta öldüğü. Eğer desteğe ihtiyacı- nız varsa bir arkadaşınız da oyuna katılabilirama unutmayın ki onunla da puan toplamak için yarış halinde- siniz. Oyunun en hoş tarafı öldükten sonra çabucak geri dönüyorsunuz, ama buna karşılık tek kişilik oyun sı- rasında mouse'u (veya joystick'i) ikinci porta takmanız gerekiyor. Bi- rinci oyuncunun niçin ikinci portta olduğunu sormayın da ateş edin. STUNT CAR RACER: por, Microprose CK .W u Bir roller-coaster üzerinde saatte 3000 kilometre hızla araba sürmek ne heyecan verici olurdu. Sizi aynı yol- lardan defalarca geçiren başka bir ya- rış simulasyonu değil bu oyun, tam aksine birçok değişik yolda değişik engellerle karşılaşacaksınız: dik yo- kuşlar, açılır-kapanır köprüler, eğim- li virajlar ve uzun atlayışlar. Sanki bu bunlar yetmiyormuş gibi bir de her seferinde daha da güçlenen rakiple- rinize karşı mücadele ediyorsunuz. Grafikler daha iyi olabilirmiş ama animasyon öyle canlı ki en sıkı şofö- rün bile midesi alt üst olacak. Ama oyunun müthiş grafikleri bu kö- tü yanını kapatmaya yeter de artar bi- le, NY WARRIORS: Arcade, Virgin Mastertronics Bazukanızı ve alev makinanızı ha- zırlayıp tetiğe basmaya pek de merak- lı görünen şu gangasterleri haklayın. Teröristler Dünya Ticaret Merkezi'- ni ele geçirmişler ve siz (isterseniz bir arkadaşınızla beraber) bu sefilleri, şehri hidrojen bombasıyla uçurma- dan önce yakalamak zorundasınız. 360 derecelik her açıya doğru yumu- şakça kayan ekranlarda patlatacak bir sürü düşman bulacaksınız. Digi- tize sesler ve detaylı grafikler en az oyun kadar etkileyici. En iyisilahınız yıldırım hızıyla çalışan refleksleriniz ve o müthiş öfkeniz olacak.