1 Aralık 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 63

1 Aralık 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 63
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

HIDE ALL (hepsini sakla) diyerek yı- ğabilirsiniz. Haritayı ele geçirdikten sonra işiniz kolaylaşacak ve daha önce gittiğiniz yerlere ışınlanarak gi- debileceksiniz. Geziye çıktığınızda toplayabildiğiniz. kadar malzeme alın ve bu arada büyücü için yiye- cek sağlamayı da unutmayın. Büyü- cü acıkınca mutfaktaki herhangi bir şeyi ona vererek doyurabilirsiniz. BÜYÜCÜNÜN EVİ Büyücünün uyumasını veya gezi- ye çıkmasını bekleyin ve odasına dalın. Oynanın altındaki çekmeceyi açıp sihirli aynayı alın ve çekmece- yi geri kapatın. Dolabın (dresser) çekmecesini açıp gül esansını alın ve yine dolabı kapayın. Diğer dola- bı (closet) açıp elbiseleri yana çekin ve haritayı alın. Anahtarı almak için dolabın üstüne bakın. Odadan çıktıktan sonra önce ku- leye gidin ve sineği alın. Mutfaktan bıçak, kaşık ve kaseyi, yemek ma- sasının üstünden de kupayı alın. BÜYÜ YAPMAYI ÖĞRENMEK Çalışma odasındaki dolabı açın ve oradaki değneği alın. Kitabı ya- na çekin ve kaldıracı çalıştırın, artık bodruma inebilirsiniz. Bir büyüyü yapmak için gereken tüm malzeme- lere sahip olmanız gerekir ve bun- lardan bazıları bodrumdaki raflarda bulunabilir. Masanın üstündeki kita- bi kullanım klavuzundaki sayfaya açın ve anlatılanları yapın. İşiniz bit- tikten sonra kapıyı yine kaldıraca basarak kapatın, kitabı ve değneği yerlerine koyun. Buradan sonraki her bölüm malzemelerin nerelerde bulunduğunu anlatmaktadır. AĞAÇEVİ VE PARA Elinizi deliğe sokun ve görünen merdivene tırmanın. Yalnız buradan önce oyunu bir save edin ki hırsız sizi öldürürse geri aynı yerden baş- layasınız. Masanın üstündeki kese- yi alın. Eğer hırsız sizden bir şey çalarsa, bunları ağaçevi- nin köşesindeki tabutun içinde bulabilirsiniz. Dük- kana giderek balık yağı, domuz yağı (İard) ve bir kese (pouch) alın. Tüy elde ede- bilmek için köpeği sevin (pet dog). YARATIKLARIN DİLİNİ ANLAMA BÜYÜSÜ Sihirli aynayı aldıktan sonra evin yanındaki tavuğu yakalayın ve bir tüyünü alın. Çöle gidip “Show mir- ror to Medusa” (Aynayı Medusa'ya göster) yazın ama Medusa gelene kadar RETURN'e basmayın. Sağa dönüp onu bekleyin. Öldürdükten sonra kertenkele derisini alın (get reptile skin), ama bu başka bir çöl alanında olabilir. Ayının evine gidip üst kattaki çek- meceden yüksüğü (thimble) ve yu- laf lapasını (porridge) alın. Eğer la- pa masanın üstünde değilse evden çıkıp tekrar girin. Ayının bahçesinin ortasından çiği (dew) alın. Son ola- rak bu büyü için bodrumdaki balık kılçığıni kullanın. KARTAL GİBİ UÇMA BÜYÜSÜ Dağın dibine gelip kartalın ortaya çıkmasını ve bir tüyünü düşürmesi- ni bekleyin. Eğer düşürmezse baş- ka bir ekrana gidip dağın dibine ge- ri gelin. Tüyü alın. Kartal başka yer- lerde de görünebilir. Gereken diğer malzemelerden gül esansını ve sinek kanadını al- mıştınız. Gerekli son malzeme saf- ran ise yine bodrumda. RASTGELE IŞINLANMA BÜYÜSÜ Ayının evinin doğusundaki or- mandan ökseotunu (mistletoe) alın. Taşı almak için ağla kaplı mağara- ya gelin. Burada kartala dönüşün ve / mağaraya doğru uçun. Şimdi mağa- raya girerek taşı alın. Bu arada ge- , mi de limana gelmiş olacaktır. DERİN UYKU BÜYÜSÜ Ağaçevinin yakınlarındaki meşe palamudunu (acorn) alın. Nightsha- de bodrumdadır. KEDİYE DÖNÜŞME BÜYÜSÜ Kediyi yakalamak için biraz yak- laşın. Yaklaştıktan sonra bir tutam tüyünü alın (take hair). Mandrake kökü tozu bodrumdadır. FIRTINA YARATMA BÜYÜSÜ Kupayı okyanus suyu ile doldu- run. Kaşığa da mağaranın doğusun- daki sudan çamur doldurun. Toads- tool tozu bodrumdadır. Ayrıca bir önceki büyüden kalma boş bir ka- vanozunuzun olması lazım. GÖRÜNMEZLİK BÜYÜSÜ Çöldeki büyük taşın yanından kaktüsü alın. Kurbağa salyası (toad spittle) bodrumdaki raflardan birin- dedir. Ayrıca büyünün tamamlan- ması sırasında elinize kaktüs suyu da geçiyor. BÜYÜCÜYÜ ÖLDÜRMEK Kurabiyeyi lapanın içine kırın (crumble cookie in porridge). Büyü- cü acıkınca bu zehirli lapayı ona ve- rin. KORSAN GEMİSİ Tavernadaki adamlarla konuşun ve onlara keseyi (purse) verin. Sizi gemiye alacaklardır. Gemiden kaç- mak için küçük kutuyu büyü- ğün yanına taşıyın ve ku- tuların üzerinde iki ke- re sıçrayın. Bura- dan da merdive- ne sıçrayın.

Bu sayıdan diğer sayfalar: