1 Aralık 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 39

1 Aralık 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 39

luna gidin. 2- Gol atmak için taç çizgi- sinin paralelinden ilerleyin, korner köşesine gelince kale içine orta yapın, topu orada- ki oyuncunuza verin ve şut çe- kin. 3- Bilgisayarın yönettiği her- hangi bir oyuncuyu siz yönet- mek istiyorsanız sadece ateşe basmanız yeterli olacaktır. Otomatikman, ekran sizin takı- mınızdaki topa en yakın ya da topla birlikte olan oyuncuyu göstereceklir. “İnternational Soccer Chal- lenge”, “Kick Off” kadar güzel bir oyun olmasa da İnsanı M erhaba arkadaşlar. Bu seferki oyunumuz sine- manın “Harika Çocuk” diye adlandırılan yönetmeni Ste- ven Spielberg'in olay yaratan filmlerinden biri olan “GREM- LİNS 2”, Daha önce ilk bölümü çevrilen ve çok tutulan GREM- LINS'in, daha sonra Spielber Uğur Aygün Erol tarafından ikinci kez çevrildi. Bu yeni bölüm ilkine göre da- ha iyiydi. GREMLİNS 1'in de oyunu yapılmıştı. İlk bölüm bilim-kurgudan çok korku filmi niteliğindeydi. ama GREMLİNS 2 daha çok komedi ağırlıklıy- dı. Özellikle filmdeki komik tip- ler filme ayrı bir renk katmıştı. “Kick Off”tan daha çok eğlen- diriyor. Kolay, kolay sıkılmaya- cağınız bir oyun. Eğer bu oyu- nu üşenip de almazsanız çok büyük akılsızlık edersiniz!!! GREMLINS 2'nin oyunu da filmi kadar ilginç ve güzel. Hatırlayacağınız gibi filmde GREMLİNS 1'in kahramanı olan Gizmo, ikinci bölümün de kahramanı. İkinci bölümü izleyen arkadaşlar hatırlaya- caklar, Gizmo yaşşlı bir Çinli'nin yanında yaşamaktadır. Yaşlı adam ölünce Gizmo eski ar- kadaşının yanına gider. Arka- daşı büyük bir firmada çalış- maktadır. Arkadaşı Gizmo'yu bir 'dolaba koyar ve bür şüre orada kalmasını ister. Gizmo etrafı incelemek için dışarıya çıkar. Fakat daha sonra bina- daki bilim adamları tarafın- dan yakalanarak alıkoyulur. Birinci bölümünden hatırlaya- cağınız gibi, Gremlinlerin is- lanmaları gerekiyor. Aksi tak- dirde bunlar üremeye başla- yıp İnsanları öldürüyorlar. Da- ha sonra temizleyicinin sakar- lığı yüzünden Gizmo'nun üze- rine su dökülür ve Gremlinler hızla üreyerek binayı işgal ederler. Bundan sonra da bü- tün binayı saran Gremlinlerle çetin bir mücadele başlar. İş- te oyunumuz burada başlıyor. Oyunu yüklediğimizde ilk olarak karşımıza oyunun ol- dukça güzel olan demosu çı- 39