1 Aralık 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 36

1 Aralık 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 36
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

- “| şte, yeni bir odaya daha geldim, oda ne ben bu odaya daha önce gelmemiş- miydim? Bu tuzakta neyin ne- si? Aşağıya düşüyorum! AAA- AH”. Biraz önce söylediğim sözleri herhangi birisi “De- mon's Kiss” oynarken duyabi- liriz. Oyun tam bir arcade- adventure ama bulunduğu- muz yerlerin karışıklığı ve zor- luğu nedeniyle oyunu labireni türüne de sokabiliriz. Oyunun amascı kötü yürekli bir Harpia mitolojideki yarısı kuş, yarısı kadın olan kötü varlık) tarafın- dan hapsedilen sevgilimiz Ali- cia'yı kurtarmak. Bunu yap- mak oldukça zor, çünkü sev- gilimizin hepsedildiği şato hem labirent gibi, hem türlü türlü tuzaklar içeriyor ve bun- ların üstüne şatoda bir sürü gardiyan var. Oyun boyunca karşınıza dört tip düşman Ççı- kacak; bunlar: fareler, yara- salar, garip bir yaratık olan gardiyan ve aynen size ben- zeyen bir gardiyan. Oyunun müziği çok güzel, grafikleri ol- dukça iyi ama back ground- ları için söylenecek tek bir şey var mükemmel, Oyun boyun- ca size gerekecek şeyler biraz 36 zekâ, hızlı refleksler ve bu ya- zı. Size yardımcı olacak silahı- nız ise bir topuz, ama bu topuz sıradan bir topuz değil, eğer topuzunuzla öne doğru ham- le yapıp, bu pozisyonda biraz beklerseniz topuzunuzun başı uçacak ve düşmanınıza çar- pıp geri gelecektir. Oyun bo- yunca bazı yerleri açmak zo- runda kalacağız, bunun için bir sürü anahtar toplamak zo- rundayız. Her yerde kapılar, gardiyanları öldürünce açılı- yor ama tıkalı olan merdiven- leri (bUu merdivenleri mutlaka açmamız lazım) daha önce söylediğim gibi anahtar top- layarak açmalıyız. Oyunda “G” tuşu pause işlevini görür, oyuna yeniden başlamak için “U” tuşunu kullanmalıyız. Oyu- na yarasaların arasında ve güzel bir müzik eşliğinde baş- liyoruz. Buradan sola gidip gardiyanı öldürün, onunla ya- kından dövüşmeyin, uzaktan topuzunuzun ucunu kullana- - rak onu öldürün. Onu öldürün- ce açılan kapıdan içeri gidip aşağıya inen yolu izlersek ilk anahtfarı buluruz, anahtarı al- mak için ona dokunmamız ye- terli anahtarı aldıktan sonra yarasaların olduğu yerden sa- ğa gitmemiz gerekiyor. Sağa gidip aşağıya inince sarı bir kask şeklinde olan yer göste- riciyi (belirticiyi) alın. Bu alet bi- ze çok lazım olacak. Sonra yu- karı çıkıp sağa doğru devam ettiğinizde eğer yer gösterici- yi aldıysak buradaki yazıların üstünde hep dönüp duran dört tane ok durup size sırasıy- la gideceğiniz yeri göstere- cek,. Burayı geçince yine fare- lerin arasına çıkıyoruz. Evet sonraları oyun bu şekilde de- vam ediyor. Ama sonraları or- taya tuzaklar çıkıyor, tuzaklar genellikle ağızlarından ateş çıkan iki yaratığın arasında

Bu sayıdan diğer sayfalar: