1 Aralık 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 13

1 Aralık 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 13

alarak büyük ejderhayı kurtarmak için uğraşıyorsunuz. Yolunuza çıkan her şeyi yok ederek tecrübe ve kuv- vet kazanabilirsiniz. Ama - iyi kurgu- lanmış bir adventure'daki gibi karak- terlerle konuşmayı beklemeyin. Kar- şınıza çıkanlara ya soru sorabiliyor- sunuz ya da onları selamlıyorsunuz. DRAKKHEN: Role-Playing Adventure, Draconian Bu tür oyunlarda genelde ejderha- lara karşı savaşmanıza rağmen, bu biraz çizgi dışı bir oyun. Üç boyutlu bu maceraya atılınca görevinizin bir ejderha ırkını korumak ve krallıkla- rını kurtarmak olduğunu buluyorsu- nuz. Üç kişilik partinizle birlikte dört tür toprakta (çöl, bozkır, bataklık ve buzullar) dolaşarak sekiz ejderha prensinden sekiz büyülü mücevheri Arcade/Strateji, Cinemaware İKİNCİ SEÇENEK Bu oyunların hepsım oynadıysanız ve biraz daha macera arıyorsanız bir de şunları deneyin: 11 Day Of The Viper: Grafik Adventure, Accola- de. Bir Viper-5 robotunu yönete- rek bir sibernetik yaratığı ve onun ordusunu arayın. 1 The Third Courier: Grafik Adventure, Accola- de. Bu casusluk oyununda Berlin'- in (artık farkı kalmayan) iki tara- fında Amerikan Savunma Bakan- lığı'nın planlarını arayın. 1 3 Their Finest Hour: Uçuş Simulasyonu, Elect- ronic Arts. İkinci Dünya Savaşı'- nın ortasındayken her iki taraf için de çarpışabilirsiniz. 1 4 Nuclear War: u Strateji, New World Co- * mputing. Dünya politikasıyla ilgi- lenirken, bu oyunda bombalayın : veya bombalanın. 1 5 Space Ace: Arcade, Ready Soft. Güzel Kimberley'i zalim Komutan Borf'- un elinden kurtarın. 16 lıdlaııı Joııeı and The . Grafik Adventure, Lucasfilm. Indy, Kutsal Kâse’yı ararken ona yardım edin. 17 The Mmıal Spirit: Spor, Electronic Arts. Karate, Nuncaku, Kendo ve Bo dallarında kendinizi geliştirin ve Tokyo'daki turnuva- lara katılın. Çöle bir meteor düşünce ne olur? Sinema'da çok işlenmiş bir konu olan değişime giren ve devleşen karıncala- IT CAME FROM THE DESERT '3 Karşı savaşta bu kez en ağır yükü siz üstleniyorsunuz, çevre sakinleri- ni konuşarak ikna etmeli ve tehlike bölgesinden uzaklaştırmalısınız. Oyunda oldukça çok karakter ilişki- leri olmasının yanında iyi bir savaşçı olmanız da lazım. Bunun için bula- bildiğiniz tüm bıçakları, arabaları, ta- bancaları, el bombalarını, dinamitle- ri, tankları, jet uçaklarını ve tabii ki böcek ilaçlarını stoklayın. Grafikler, müzikler ve konuşmalar yazılım şir- ketinin geleneksel çizgisinde. Oyunu kazanır ve biraz daha heyecan arar- sanız İt Came From The Desert Il'yi de bir deneyin. 1 Ronıınce Of The Three Kingdoms: Strateji, Koei. Eski Çin'i tek yö- netici altında birleştirin kendiniz. 1 Clown-o-Mania: Arcade, Star Games. Bir. palyaçoyu kontrol ederek birçok bölümde mücevher toplayın ve ca- navarları öldürün 2 Gold Of Tlıe Americas: Strateji, Strategic Studies Group Üç başka ülkeden gelen a karşı Amerikan Kııası 'nı ele geçirmeye ve koloni- leştirmeye uğraşın.