1 Aralık 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 60

1 Aralık 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 60

ğu bölümün uzaya fırlamasını ve uzay İstasyonuna .geri dön- mesini sağlayabilirsiniz. Silah Sistemleri W tuşuyla ekranın üstüne bindirdiğiniz silah göstergele- rinin, sağ alt tarafında gemi- nizin Üstten görünüşü vardır ve hangi silahların yerleştirilme şekliyle kaç birim silahınız ol- duğu görülür. Geminin kokpitinden dışarı- ya bakarken uzayda gördü- ğünüz muhtemel hedefler üzerinde de birer İşaret bulu- nur. Eğer bir cisme kilitlenmiş- seniz bu hedef o anda esas hedef olarak kabul edlilir ve fırlatılan silahların hedefi bu cisimdir. Bir füze adıltıktan son- ra geri çağrılamaz veya he- defi değiştirilemez. Silahları fonksiyon tuşları enelk F4 -Pseudo-stellar missile: Bu füze en kuvvetli silahtır. Patla- ma çapı 5 kilometredir ve böl- ge içindeki her şey yok olur. F2 - Stinger missile: Bu füze- ler de normal patlama gücü- ne sahip silahlardır. Patlama 60 güçleri önceki kadar değildir ama genellikle çarptığı cismi palatır. F3 - Data gathering probe: Bilgi toplama füzesini hakkın- da bilgi sahibi olmadığınız ci- simlere karşı kullanabilirsiniz. Eğer bir cisme kitlendiğinizde ekranın alt tarafında UNK- NOWN (bilinmeyen) yazıyorsa bu cismi patlatmadan önce bir tane bilgi toplayıcı füze gönderin. F4 - Mayınlar kitlendikleri he- defi takip etmezler ama © cİs- min ilk bulunduğu yere gidip beklerler. Eğer bir cisim bun- lara çok yaklaşır veya çarpar” sa da patlarlar. F5 - X-Ray laser mine: Bu si- lahi hiç kullanmadığım için hakkında fazla bilgiye sahip değilim. Eğer kullanabilen olursa lütfen bana yazsın. RETURN: Bu tuşa basarak da siz üzerinize doğru gelen füze- lere yüksek hızlı ve küçük de- mir parçacıkları atarsınız. BU silah büyük gemiler üzerinde hiç etkili değildir. Oyunda size sırayla görevler verilecektir. Bunları başardık- ça da yeni görevler alacaksı- nız. Oyuna İlk başladığınızda bir mesaj alırsınız. Şimdi M'ye basın ve mesajı okuyun. Size hoşgeldin diyen ilk mesajdan sonra görevinizi öğrenmeki çin tekrar M'ye basın. F'ye ve Lye basıp Uzay İstasyonun- dan çıkın. Şimdi de W ve H'ye basıp referans noktalarınızı görün. Mouse'u birazcık İleri- ye itince navigasyon işaretle- rini göreceksiniz. BOŞLUK tuşu- na basın ve en dışardaki işa- reti hedefleyin. Şimdi sol tuşa