1 Aralık 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 61

1 Aralık 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 61
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

- TANTİŞM - TANİTİM : TANİİİM hafifçe basarak hızlanın ve FMO görünene kadar İstas- yondan uzaklaşın. Mesaj ge- lince M'ye basarak okuyun ve daha sonra F'yle esas ekrana geri dönün. İşte işin zor kısmı başlıyor. He- deflediğiniz işareti ortaya alın. Bunu yapamıyorsanız otopilot 2'ye ve hedefi tam ortalayın- ca da otopilot.4'e basın., Mo- use'un sol tuşuna basın ama mouse'u oynatmayın yoksa hedeften ayrılırsınız. Bu işlemi ekranın sol altındaki uzaklık göstergesi 0-30 mefre arasın- da bir değer okuyana kadar tekrarlayın. Navigasyon işaretine varın- ca yeni mesaj gelmesini bek- leyin. Bu arada çok gecikirse- niz acemiliğinizle dalga ge- çecek bir mesaj da gelebilir. Yeni mesajı okuyup esas ekra- na döndükten sonra İstasyonu hedefleyin. Ekranın altında SOLBASE yazıyorsa bu işlemi yapmışsınız demektir. Ama is- tasyondan önce yavaş yavaş diğer işaretlere de yaklaşabi- lirsiniz. Bu arada 4. otopilotla ilerliyor olmanız gerekir yoksa sol tuşa bastıkça hızlanırsınız. Uzay istasyonu 200 meftredey- ken otopilot 1'e alın ve çok ya- vaşça sol tuşa basın. Sİz yak- laşık 100 metredeyken görün- tü değişecektir ve istasyonun kamerasından İçeri girişinizi iz- leyeceksiniz. Bundan sonraki görevlerin nasıl yapıldığını an- latmayacağım ama sırasıyla alacağınız görevlerin ve bu- rada yapacaklarınızın İistesi aşağıda: 1. Uzay istasyonundan çıkıp geri içeri girmek. görev yeri SOLBASE (istasyon) 2. ©uad space Mmotforlarını denemek. Görev yeri EARTH (Dünya) 3, Füze denemesi yapmak. GY: DEİMOS 4. Makinalı tüfek denemesi. GY: VENUS 5, Kaçış Mmödülünü dene- mek. GY: 1O 6. Bilgi toplamak. GY: MER- SGÜRY 7. Devriye görevi. GY: TR- TON., Burada DRONE hakkın- da-bilgi toplamanız gerekiyor. 8. Devriye görevi. GY: TRI- TON, Yine AWİING hıkkanda bilgi ediniyorsunuz. 9. Konvoya eşlik etmek. GY: MIRANDA. i 10, Bilimsel görev. GY: CH- 010. Bir kara delik buluyorsu- * NUZ. 4114. Konvoya eşlik. GY: ALP- HA CENTAURV/BAİNKS 12, Devriye görevi. GY: TAU CETİ/NİVEN, C-WIİNG hakkında bilgi toplama. 13. Kargo gemisine yakıt verme. GY: Black Veil Nebula. 414, Devriye görevi. GY: ARS 15. Mayın denemesi., GY: VENUS * | 16. Devriye görevi. GY: XI. Burada sanırım oyunun esas amacını öğreniyoruz. BERZER- KER adlı çok büyük bir Uzay yaratığı/gemisi karışımı bir Ci- sim var ve yok edilemiyor. Eğer bunu başaran varsa bi- ze bildirsin. 17. İzleme görevi. GY: TAU CETVPORTECTOR. Burada iki düşmanımız savaşıyor ve BER- ZERKER kazanıyor. DRONE SOVUADRON ve PSEUDO STEL- LAR MIİSSİLE hakkında bilgileri burada topluyoruz. , 18. Devriye görevi. GY: Kru- ger 60 19. BERZERKER Pluto'ya geli- yor. 20. BERZERKER Dünya'ya ge- liyor. ; Ben BERZERKER'i yok edeme- diğim için daha İleri gideme- dim. Eğer başaran olursa lüt- fen bize bildirsin ki bu bilgiden herkes yararlansın. Oyunun grafikleri ve sunuşu oldukça etkileyici. İlk anlarda uçmayı beceremezseniz hiç ümitsizliğe kapılmayın, çalışa- rak her şey başarılabilir. Ses efektleri çok İyi olmasa da üç boyutlu oyunları ve seven ar- kadaşlarımız WARHEAD'I ka- çırmasınlar.

Bu sayıdan diğer sayfalar: