1 Aralık 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 32

1 Aralık 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 32

lunan parçalar gücünüzü ari- tırır. : Bu oyunda yönettiğimiz şey herhangi bir araç değil. Öte- ki shoofem uplardaki gibi uçak veya uzay gemisi kullan- mıyoruz. Bu oyunda bir ejder- hayı yönetiyoruz. Ejderha silah gücüne göre değişik şekillere bürünebiliyor. İlk başlarken si- nek daha sonraları kuş ve en sonuncu olarak da dev bir ej- derhaya dönüşüyor. Sinek ve kuşun ateş gücü çok .zayıf. Eğer oyunda hata yapıp ej- derhadan bu hallere düşerse- niz işiniz zorlaşıyor. Ejderhanın bu gelişmesini silah gücünü arttıran parçaları toplayarak yapabilirsiniz. Hep aynı parça- yı toplarsanız ateş gücü ve tahrip ettiği alan daha da ge- nişler. Eğer oyunu müzikle oy- narsanız topladığınız her par- çayı size bilgisayar sesli olarak bildirir. Oyunu efektleriyle oy- namanızı tavsiye etmem, çün- kü bazı karışık durumlarda hangi parçayı aldığınızı bile anlamıyorsunuz. Özellikle arka plan grafiklerinin bol renkli ol- ması, mermileri görememeni- ze neden oluyor. Arka planda- ki: güzel grafikleri izlemeye kalkmayın. Şimdi gelelim ba- zi düşmanları açıklamaya. Oyunun birinci kademesi bir büyücünün odasında geçiyor. Burada büyü kazanları, hey- keller ve çeşitli yaratfıklar sizi yok etmek için durmadan sal- Ali Muhlis Aşkın M erhaba arkadaşlar, bu ay ilginç bir dövüş oyu- nu tanıtacağım, ilginç diyo- rum çünkü bu oyunu benzer- lerinden ayıran bazı özellikle- ” Ti var. Hemen hemen hepiniz IİN- TERNATIONAL KARATE, EXPLO- DING FIST, BUDOKAN gibi kali- teli dövüş oyunlarını oynamış 92 dırıyorlar. İkinci kademe bir bahçede geçiyor. Bu bölüm- de de birçok böcek ve zararlı bitkilerle savaşıyorsunuz. Öte- ki kademeleri ateş ve buz ül- kelerinde ve birbirinden deği- şik dünyalarda oynayabilirsi- nİZ. Oyun genel açıdan çok ha- reketli. Renk kapasitesi otuz iki renk olan bu oyun, bir o kadar da canlı grafiklere sahip. Oyu- nun mMüzikleri de çok şeker, Ama şu ana kadar yapılan her şey tekrarlanmış. Oyunda hiçbir yenilik yok. Tabii ki siz değişik ateş tarzlarını yenilik olarak saymazsanız. Bu oyunu sadece yeni Amigacılara ve bu ay dişine göre shoofem up bulamayan shoofem upçılara tavsiye ederim. Başarılar. THALION / AMIGA 512K Grafik :9 Ses 19 Oynanahbilirlik : 8 Kurgu :© Genel 8