1 Mayıs 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 22

1 Mayıs 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 22

Popeye ll Oyuna başladığınız ekranın soluna gidip diğer ek- rana geçin, Oradaki iple yukarı tırmanıp ilk önce anahtarı sonra yukarıdaki parayı ve ispanağı alıp aşağıya inin ve başlangıç ekranına doğru gidip bu ekranın yanındaki ekrana geçip evin kapısının önü- ne gelin ve kolu ileri itin. Kapı açılacak ve merdiven- den yukarı çıkacaksınız. Burada bir çok ispanak bu- lunuyor. Duran arkadaşımızın The Last Ninja oyunu hakkın:- da bir sorusu vdr: Oyunda (kaçıncı bölüm olduğunu bilmiyorum) bir robot ve elinde bir kılıç var. Bu robotu geçliklen son- raki bilmeceyi çözemedim ve diğer bölüme geçeme- dim. Samsun'dan Murat Gümrükçü arkadaşımızın iki so rusu VOar: H The Last Ninja oyununda üçüncü bölüm olan Pa- lace Gardens'i geçemiyorum. Bütün görevleri yerine getirdiğim halde elmanın yok olduğunu gösteriyor. El- mayı nerede bulabilirim? IZ) The Last Ninja I!'de Central Park'ı nasıl bitirebili- rim? İstanbul'dan Ertan Zistağlu arakadışımız bize aşa- gidaki İpPUcuNU göndermiş. Kendisine teşekkür ediyo- TUZ EHIS Top oyun dişindayken (taç, avut gibi), Commodo re tuşu ile oyunu durdurun, © tuşuna basın. Seçenek- larden PİC TEAM'I seçin ve oyuncu değişikliğini yapın Sonra tekrar PLAY MATCH ile devam edin. İzmir'den Serkan Gazel arkadaşımız bize aşağıda- ki ipuçlarını göndermiş. Kendisine teşekkür ediyoruz. He-man Movie Altı tane nota toplayınca kısa bir araştırmayla bu- labileceğiniz merdivene tırmanın. Çatıda bir uçuş dis- ki göreceksiniz. Bu diske binin ve İskeletorun sizi son savaşa beklediği yere gitmeye başlayın, Ghost'n Goblins Adamınız ölürken Commodore tuşuna basarsanız ölümsüz olursunuz. Karşınıza çıkan devlere dört kere bıçak atın. Bu oyun bittiğinde grafik çıkmadan tek- rar başa dönüyor Livingstone Ve basarsanız bumerana, 2'ye basarsanız biçak, 3'e basarsanız bomba ve 4'e basarsanız sırık kulla- nabilirsiniz. Çukura düşerseniz sırıkla en yüksek yere çıkın ve bumerangınızı 5—6 şiddetinde yukarıda ası- ll olan kola doğru fırlatın. Last Ninja ll Palyaçoyu geçtikten sonra ekranda yerde parlayan haritayı alın. Şimdi boşluk tuşu ile silahları F5 tuşuyla eşyoaları bırakın ve parmaklıklara doğru ilerleyin. Nin- Janız kendiliğinden yukarı tırmanır. Sola gidin ve so payı alın. Aşağı inmek için geri gelin. F.B Football Maç sırasında F5 tuşuyla kalan süreyi ve skoru öğ- renebilirsiniz. Ft4'le müzik durur Outrun İlk dört bölümü kaza yapmadan bitirirseniz, son bö- lümde hiçbir yere çarpmadan yol alabilirsiniz İstanbul'dan Osman Topçu arkadaşımız bize aşa- gidaki ipuçlarını göndermiş, Kendisine teşekkür edi yoruz, Osman arkadaşımız ilk olarak bazı arkadaşlarımız- zin sorularını cevaplayarak işe başlamış: Şubat ayında Erhan Gündoğan'ın Last Ninja || Le vel 5 sorusuna cevap: Pervaneyi geçmek için dibine gidin ve yavaş ya- vaş ilerleyin (çok yavaş). İlk seferde başaramazsanız bile ikinci veya üçüncü denemede muhakkak başaı- rırsınız. Bilgisayardan çıkan sayılar şifredir. Her oyunda de- ğişir. Bir kâğıda yazın, çünkü yedinci bölümde Sho- goön'un ruhunuü koruyacağınız topu almak için aşaca- ğiniz kasa şifreli, Elde etmiş olduğunuz şifreyi burada kullanacaksınız. Mart sayısında Tolga Altinel'in sorusuna cevap: ATF'deki tuşlar F1 Alanlardaki çizgileri kaldırır. U : Tekerlekleri kapar