1 Mayıs 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 53

1 Mayıs 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 53

COMMODORE DERGİSİ sert geçen kış ve ardından gelen ci- liz bahar, kardeşlerin geleceğini de- ğiştirmiş. O sene topraktan ürün alı- namamış ve yiyecek sıkıntısı baş- göstermiş. Bununla kalmayıp, Kral'- ın adamları, kuzeydeki dağlardan büyük kalabalıklar halinde yiyecek açarken önlerine gelen yerleri yakıp yıkarak göç eden, kötü yaratıkların yaklaştıklarını haber vermişler. Bir gece bütün köy uykudayken, tuhaf ve esrarengiz bir şey olmuş. Birden köyün sokaklarında korkunç sesler duyulmuş ve camlardan dışa- rı bakan köylüler yerden yukarıda, havada duran bir gölge görmüşler. Daha sonra köye kılıç ve topuzlarla silahlı hareket eden iskeletler ordu- su girmiş ve sabaha kadar tuhaf ayinler yapmışlar. Sabahleyin köy halkı toplanıp öjn- ceki gece olanları konuşmuşlar. As- lında, hepsi şaşkınlık içindeymişler, çünkü yıllardır köylerini kötü ruhla- ra karşı koruyan güçlü bir tıslımları varmış. Küçük bir boğa şeklindeki bu tılsım hiçbir kötü ruhun dayana- mayacağı türdenmiş. Bundan son- ra, dün akşamki olayın nedeninin anlaşılması uzun sürmemiş. Tılsım korunduğu tapınak da yokmuş. Artık, kötü ruhlar sık sık köye bas- kınlar yapmaya başlamışlar. Bunun üzerine, köyün yöneticisi köydeki en IİSLE ÖF R SÖRCERY Bu köprü paralı mı, yoksa? usta savaşçı olan üç kardeşin baba- sından Marheim'e gidip Kral'dan yardım istemesini, Kral yardım ede- mezse Kızıl Şövalyeyi bulmasını öğütlemiş. Aradan bir hafta geçtikten sonra babaları ağır yaralı halde dönmüş ve Necromancer adında bir büyücünün bölgeyi ele geçirerek halktan haraç topladığını ve Kral'ın da kızının onun elinde olmasından ötürü bir şey ya- pamadığını anlatmış. Kızıl Şövalye- TURTLE POINT nin de öldürüldüğü haberlerti çevre- de duyulmuş. Kevin, ne yapmaları gerektiğini sorduğunda babaları, asırlar önce buna benzer bir şey olacağını Kain Malbareth'in haber verdiğini hatır- latmış. Kalin'in, düşmanı yenmek için yapılması gerektiğini söylediği görevleri de anlatmış. Sonuçta, tıl- sımı bulup getirmek için birçok teh- likeyi göze alan Julian babası ölün- ce, yola koyulmuş. , 23