1 Mayıs 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 56

1 Mayıs 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 56
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

Ayrıca, kilitli kapıları açmak için değişik renklerdeki anahtarları kul- lanmalısınız. Bu anahtarlara yolda giderken rastlayabileceğiniz gibi öl- dürdüğünüz düşmanlarınızın üzerin- de de bulabilirsiniz. Karakterlerle konuşurken üç farklı seçeneğiniz var. Bunlar YELL (Ba- ğırma), SAY (Söyleme) ve ASK (Sor- ma). En fazla iletişim kurduğunuz ki- şiler hancılar, dilenciler ve büyücü- ler. Hancıların çoğuyla alışveriş de yapabiliyorsunuz. Bu alışverişlerde durumunuza göre en çok ihtiyacınız olan objeleri satın almaya bakın, çünkü altınları düşmanlarınızdan el- de edebiliyorsunuz. Oyunun müzikleri ve ses efektle- ri fena değil, ancak bunları kapat- mak isterseniz menüde bunun için seçenekler mevcut. Faery Tale'i bitirmek için Necro- mancer'i yenmeniz ve Talisman'ı FISH: Small Warp'ın çözümü: SWİM IİM SMALL WARP, ROD, MAKE COFFEE, EXAMINE WASTE BIN, GET OXİDE CASETTE, W, W, PRESS SWITCH, OPEN WOODEN DOOR, S, GET TAPE BİN, N, OPEN DOOR, N, ÖOPEN CUPBO- ARD, GET HEAD CLEANER, S, E, E, ROD, MÂAKE COFFEE, W, W, N, SET THE FADE TO S, PLAY HEAD CLEANER İM PLAYER, PLAY CHROME CASETTE IM PLAYEH PLAY METAL CASETTE IN PLA- YER, S, E, E, ROD,MAKE COF- FEE, W, W, N, PLAY OXIDE CA- SETTE İN PLAYER (Bu kasetle ve- rilecek sayıyı XXX yerine koyun), S E, E, OPEN, DOOR, N, SET THE LOCK TO XXX, OPEN CABİNET, GET SPİNDLE. MASTERS OF THE UNİVER- SE: Orko ile Yılan Dağına geldiği- nizde Orka'nun sihir fırlatarak açtı- ğı tünelden batıya gidin. EXAMINE WALL dediğinizde duvarda bir çat- lak olduğunu göreceksiniz. PUSH BLOCK derseniz burada bir yol açı- lacaktır. Buraya girin ve W, W ile shaft'a gelin. GET ROCK ile bir taş parçası aldıktan sonra THROW HO- OK, CLIMB ROPE Yapın. Şimdi CLIMB SPIKES derseniz Orkaoa bir sihir daha fırlatarak kayboluyor. 56 geri getirmeniz gerekiyor. Bunu ya- pabilmek için bazı büyük işler ba- şarmalısınız. Amacınıza ulaşmak için özel büyüler kullanıp çevreden çeşitli ipuçları toplamak zorundası- nız. Son olarak oyunla ilgili bazı ipuç- ları vereceğim. En başta oyun alanının çok geniş olması nedeniyle kendinizi kaybe- debilirsiniz. Burada en büyük yar- dımcınız laser ve renkli yazıcılarla basılmış olan yandaki haritalar. Bir yola rastlarsanız bu yol sizi mutla- ka bir yere götürecektir, ancak yol- ların bulunmadığı yerlerde de bazı ilginç şeyler mevcut. Oyuna başlar başlamaz Tambry'- deki bütün evlere girin. Bu evlerde Jade Skull, Bird Totem vb. yararlı şeyler bulacaksınız. Evlerdeki eşya- ları ortaya çıkarmak için şöminele- re giderek 'look' kamutunu verin. ADVENTURE İPUÇLARI DEJA VU: Mercedes'in anahta- rı bardaki özel ofistedir. Casino'da para kazanmak için en sağdaki ma- kinede oynayın. Taksiye para öde- mek için PAY HEBRE yazılı yere pa- rayı ÖPERATE edin. Taksiye adre- si 934 West Sherman'' olarak ve- rin. Joey Siegel'in dairesine gider- ken asansörü çalıştıramıyorsanız cüzdanınıza bir göz atın. Bulacağı- nız kartı duvardaki boşluğa yerleş- tirin (OPERATE CARD ÖON SLOT). Bungaloya girmek için kilide ateş edin. WIZARD OF AKRYZ: Şatodaki yatak odasındaki koyun postundan dokunmuş halıyı alın. Tilkiyi, bu ha- lının içine saklayarak kümesteki ta- vukların arasından ve gizli kapıdan (bu sırada kümesi iyice incelemeyi unutmayın) çıkın. Tilkiyi avcılardan kurtarıp yuvasına getirdikten sonra o da sizi Büyücü Akryz'in şatosuna götürecektir. Büyülü kağıdı kütüp- haneden alacağınız bir kitabın ara- sına sıkıştırın. Kapıdaki canavarı kı- lıcınızla öldürün (kılıcın demirini kü- meste bulacaksınız). Büyücünün odasına girdiğinizde kitabı büyücü- ye vererek Prensesi kurtarın. GULD ÖF THİEVES: Değir- menciden çek ile udu (LUTE) satın alın. Bu çalgıyla URFANORE Oyunda skorunuzu ve gücünüzü arttırmak için mezarlığa gidin (Tambry'nin güneydoğusunda) ve çitin kenarına gelip bekleyin. Düş- manlarınızla çit boyunca dövüşün. Böylece kolay kolay yaralanmaya- cak ve skorunuzu arttırarak uzak yerlere gidebilecek duruma gele- ceksiniz. Faery Tale, adventure meraklısı- na sürekli ve olağanüstü bir zevk ve- riyor. Saatler boyu hiç sıkılmadan oynayabilirsiniz. MICROİLLUSİONS AMIGA 512K DEĞERLENDİRME: Grafik 110 Zorluk D10 Oynanabilirlik 10 Atmosfer 110 Genel 110 PENDRA'yı söyleyin. FEDERATION: Oyunun başın- daki nefes alma problemini hallet- mek için E ile geminin kargo bölü- müne gidin ve daha sonra N ile bağ- lantı tübüne gelin. Buradaki maske- yi TAKE MASK ve WEAR MASK ile alıp giyin. Bundan sonra S ve E ya- zarak kumanda odasına gelin ve mavi düğmeye basın. Şimdi, tekrar maskeyi aldığınız yere geri dönün (W ve N) ile. Artık, buradan ilerleye- bilirsiniz. Üç kere N dedikten sonra koridordan E, E ile iki kere doğuya ilerleyin. Burada bulacağınız merdi- veni alın ve W, N, W ile geldiğiniz koridorda CLİIMB UP WITH THE LADDER yazarak tavandaki hava boşluğuna tırmanın. Eldiveni alıp gi- yin. Bu eldiven sizi yüksek voltajdan koruyacaktır. Şimdi sırasıyla şu yön komutlarını verin: E, S, W, SE. Ar- tık elektriğe kapılmadan kapıyı aça- bilirsiniz. MANIAC MANSION: Ed'in oda- sında Hamster'in altında bir kart anahtar bulacaksınız. Bunun için önce Hamster'i sonra da ortaya çı- kan anahtarı alın. Bu ayki ipuçları köşesinin teşek- kürleri Köln'den Serkan Aydoğdu ve Mersin'den Özgür Özcan ve Uygur Özcan'a gidiyor.

Bu sayıdan diğer sayfalar: