1 Haziran 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 21

1 Haziran 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 21
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

larıyla $4000 bitiş adresini yerleştirdik. Şimdi, SAVE"isim”,8 yaparsanız $2000-$4000 arasındaki res- mi diskete kadetmiş olursunuz. Eğer resmi hafızaya dis- ketten yüklerseniz. POKE 43,0:POKE44,32:POKE45,0:POKE46,64 komutlarını verin ve LOAD"isim”,8 ile resmi yükleyip POKE 53272,30:POKE53265,59 komutlarını verirseniz resmi görürsünüz, Bu yöntemi kullanarak hafızanın istediğiniz bölge- sini SAVE"İisim”,0 ile diskete kaydedebilirsiniz. Ankaradan Halil Apaydın arkadaşımız 37. sayıda Tolga Altınel arkadaşımızın ATF oyunu hakkındaki so- rusuna cevap göndermiş. Kendisine teşekkür ediyoruz. a : Motora kalkış için enerji verir. A : Motorun enerjisini azaltır. L : “AL” yanıp sönerken otomatik İnişe geçme- nizi sağlar. T ! Uçağınızın yeryüzüne çarpmadan ilerleme- sini sağlar. : Kullanacağınız Misil tipini seçer. : Misilinizi ateşler. : Bilgi kartındaki bilgileri görebilirsiniz. : Üstlerin koordinatları için kullanılır. : İstediğiniz koordinatların dost veya düşman olmasını ayarlar. Dost kuvvetlere ait en yakın havalimanını gösterir. 1En yakın hedefi belirler. : Bir üssün kaç değişik yerde olduğunu gösterir. : Oyunu durdurur, başlatır. : Perspektif çizgilerini siler/gösterir. D“UC” ile gösterilen tekerlek takımını açıp/kapar. Halit arkadaşımızın bazı soruları var: (1)Platton 'den köydeki harita ve meşaleyi bulamı- yorum. Bulmak için ne yapmam gerekir. OMOZZ Return : CcCTIRO (2)The Last Ninja-l'de arılardan sonraki nehiri nasıl geçebilirim? Ankara'dan Merih Güz arkadaşımız bize kolaylıklar göndermiş. Kendisine teşekkür ediyoruz. Barbarlan (l Oyunun arka fon görüntüsünü boşluk tuşuna basa- rak, siyahtan griye çevirirseniz sonsuz hak kazanırsı- nız. Bu yol sonsuz enerji sağlamıyor. Bazı yaratıkları yok etmek için değişik vuruşlar yap- mak gerekiyor. Kısa boylu yaratıkları ve uçan yara- tıkları geçmek için tekme atın. Ama bu tekmeyi bir ritme göre atmalısınız. Yoksa enerjiniz azalabilir. Ma- ğara adamına benzer yaratık için baltayı sürekli ka- fasına indirebilirsiniz (ya da kılıcı). Ama en etkili ve çabuk yöntem kafasını uçurmaktır. Bunun için yanı- na yaklaşmadan belli bir aralıkla emin olduğunuz bir anda elinizi çekmeden ateş tuşuna basıp, Joystick'i ters yönde yana çekin. Birazdan rakibinizin kafasının uçtuğunu göreceksiniz. Büyük yapılı canavarı yok et- mek için çömelerek ateş tuşuna basın. Çünkü cana- varın aşağı kısmi savunmasıdır. Ama bu arada canavarın kafasına dikkat edin, boynunu büküp ka- fanızı kopartarak yemeye çalışıyor. Diğer ekranlara geçmek isterseniz, kayalar önün- de gördüğünüz siyahlıklar önüne gelin ve boşluk tu- şuna basın. Böylece başka ekranlara geçebilirsiniz. The Last Ninja ll Yeni başlayanlar için: Oyuna başladığınız binadan çıkmak için çatıdan perdenin arkasındaki odaya gi- rin (sağda). Oradaki muhafızın işini bitirin. Doğru iler- leyerek karşınızdaki büyük sarı düğmeye basın. Başladığınız yere gelince orada bir kapağın açılmış olduğunu göreceksiniz. Aşağı atlayın ve biraz ileride solda bulunan anahtarı alın. Kapıdan dışarı çıkın. Bu

Bu sayıdan diğer sayfalar: