1 Haziran 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 29

1 Haziran 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 29

bir mesafeyi kat ettikten sonra bir iskeleye gelip karaya çıkı- yorsunuz. Böylece ikinci kade- meye geçmiş olacaksınız. İlk kademe genel olarak o kadar güzel olmasa da, İkin- ci kademe İçin aynı şeyi söy- lemek mümkün değil. Kendini- zi iskeleden karaya çıkmış ola- rak bulmanızla, grafik türü da- hil her şey değişiyor. Etrafı yön- lendirdiğiniz. komandonun gözleriyle görüyorsunuz. Joys- tick'inizi sağa veya sola iterek ilerlemek İstediğiniz yöne dö- nüyorsunuz. Ormanlık bir ara- zide ilerleyerek viet-konglula- rın elinde bulunan arkadaşla- rınızı bulmaya çalışıyorsunuz. Bu sırada karşınıza silahlı viet- konglular çıkabilir. Onlara ras- ladığınız anda ekranda he- def işaretiniz beliriyor. Size ateş etmelerine fırsat verme- den onları vurmaya bakın yoksa ölürsünüz. Kendinizi an- cak ölürken görebilirsiniz. Ar- kadaşlarınızı ararken karşınıza çıkacak tek tehlike bu değil. Bir de yerlere rasgele dizilmiş mayınlar var. Fakat dikkat edin, bu mayınlara yaklaşır- ken bazılarının bir parça sağı- nıza veya solunuzda kaldığını göreceksiniz. Bunlardan kaç- Buraya arkadaşınızla ulaşmaya çalışın. manıza gerek yok, merak et- meyin İsteseniz de bu mayın- ların üstünden geçemezsiniz. Fakat yaklaşırken hafifçe sağı- nızda veya solunuzda kalma- yan mayınlar sizi havaya uçu- rur, buna dikkat edin. Oyunda dikkat edeceğiniz şeyler bu kadar değil. Bir de sürekli azalmakta olan süresiniz var. Arkadaşlarınızı bu süre dol- madan bulmalısınız. Arkadaş- larınızı bulduktan sonra he- men karaya çıktığınız İskeleye dönün. Ondan sonra olacak- lar İse sürpriz?i. Oynayın ve görün. İlk kademesi o kadar İyi ol- masa da sonraki bölümleri gerçekten güzel olan bir oyun Butcherhili. Eğer bu tip savaş oyunlarından hoşlanıyorsanız mutlaka bir deneyin... Oyunun değerlendirmesi / Disket GRAFİK : N O e| D a A OU 6 D ilgisayarın açıkken nasıl çizgi film seyrediyorsun?” diye sordu kuzenim. O sırada Tom & Jerry'yi yüklediğimi bil- mediğinden böyle söylemesi normaldi. Ona bilgisayar oyu- nu yüklediğimi söylediğimde oldukça şaşırdı. Tabi bu sözle- ri, oyunun yüklenmesi sırasın- da gördüğü grafiklere baka- rak söylemişti. Gerçekten de başlangıcı çizgi filmleri andı- ran bir Maglc Bytes oyunu, Tom & Jerry. Ancak, daha son- ra karşınıza çıkan grafikleri görünce İlk önce bir parça hayal kırıklığına uğrayabilirsi- niz. Ama oyuna başlayınca bu hayal kırıklığınız sona ere- cek. Oyunda peynir yemeyi çok seven bir fareyi (Jerry) oy- nuyorsunuz. Amacınız evin bü- 29