1 Haziran 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 32

1 Haziran 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 32

Ses efektlerine ve müziğe ise söyliyecek bir şey bulamıyo- rum. Eğer bu oyunu oynarken bilgisayarınızın sesini fazla açarsanız civarınızdakillerin panik olmasını sağlayabilirsi- niz, dikkat edin. Oyun akışı sı- rasındaki espriler harika., Va- mpirin kan içerken etrafa kan damlacıkları saçması ve kan İçmeyi bitirdikten sonra da ha- fifçe geğirmesi harika. Daha bunun gibi birçok espiriler var. Bu arada özellikle üçüncü ka- tın en sağındaki odaya bak- manızı tavsiye ederim?!. Eğer grafikleri biraz daha översem herhalde canınızı sıkmaya başlayacağım, ama oyunu görünce bana hak vereceksi- niz. Programın ilginç bir özelliği daha var. Eğer ekstra hafıza- niz varsa, oyun bir megabayt'- ta çalışırken İlerlediğiniz oda- larda daha farklı şeyler de görüyorsunuz. Örneğin bazı odalarda perdeli dolaplar, fazladan tablolar, bazı tabut- ların içinde cesetler, v.s. gibi. Ekstra hafızası olmayanlar İçin üzgünüm, ama her şeye rağ- men program bu fazlalıklar ol- madan da çok güzel bir oyun. Bu oyunun hem grafikleri, hem müziği, hem de konusu açısından yeni bir tür yarata- cağına İnanıyorum. İlk bakış- ta, bir vampiri canlandırmak size saçma gelebilir. 'Kim İna- nır ki vampire' diyebilirsiniz. Ama bu oyunu oynadıktan TECHNO COP 32 Tehlikeli bir araba yolculuğuna hazır olun. ,—'-—'— Pa T e İ Oradan bana 'iki bacak ve bir kol' tartabilir misiniz? sonra İnsan 'neden olmasın, belki de' diyor. Siz ne dersiniz acaba???ll! Oyunun değerlendirmesi / Disket GRAFİK : 10 SES :10 ZORLUK : 8 KURGU : 9 GENEL - : 10 olis örgütünde görevli yarı mekanik vücuda sahip bir polis rolündeyiz. İçinde bulun- duğumuz grubun başlıca düş- manı bir çete, Emrimiz altında VMAS mar- ka güçlü bir araba, bir Mag- num tabanca, suçluları bul- mada yardımcı olacak bir ra- dar ve suçluları sağ olarak ele geçirmemizi sağlayacak bir ağ var. Görevimiz çetedeki elemanları ölü veya diri etkisiz hale getirmek. İlk aşamada arabayla yol- da İlerliyoruz. İlerlememiz bir Suçlu buralarda bir yerde olmalı.