1 Haziran 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 37

1 Haziran 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 37

macımız bir yüzük bul- mak. Yüzüğün ilginç güçleri oldu- gu için kötü kişilerin eline geç- memeli. Görevimiz sırasında bizi üç kişi takip ediyor. Oyun son derece büyük bir harita üzerinde oynanıyor. Ha- ritanın belirli bir yerini incele- mek İsterseniz, belirteci bu ye- re getirin ve ateş tuşuna basın. Gerekli hareketi yapana ka- dar zaman donacaktır. Çeşitli pencereler yardımıy- la, kontrol ettiğiniz birimlerle il- gili yararlı bilgiler edinebilirsi- niz. Birimleriniz, kalkan şeklin- de resimlerle ifade ediliyor. Her birim hakkında önemli bil- giler veriliyor. Oyunda hangi birimin nerede olduğunu bil- meniz büyük önem taşıyor. Bundan başka birimin gücü ve nereye gitmekte olduğu da son derece önemli. Savaş sırasında açılan pen- cereler sayesinde düşman hakkında bilgi edinebilir, kul- lanacağınız seçenekleri göre- bilirsiniz. Her zaman doğru- dan saldırıya geçmek akıllıca olmayacaktır. Bazen başka yollar denemek daha faydalı olur. Bir başka pencereyi de ateş tuşuna iki kere basarak aça- bilirsiniz. Bu pencereyi kulla- narak birimlerinize emirler ve- rebilirsiniz. Verebileceğiniz dört emir var: Dön, hedefe git (askerlerinizin belirli bir yere gitmesini sağlar.), birleş (baş- ka bir birimle birleşmesini lar). izle (birimin sizi izlemesini sağlar). ı Savaş sahnelerinde, oturup izlemek yerine aktif rol oyna- yacaksınız. Savaş anında ala- cağınız kararlar savaşın kade- rini değiştirebilir. Savaşçılarını- zı çarpışma sırasında gerekli - © yerleştirerek doğrudan savaşa katılabilirsiniz. Savaşın en kızgın anında kimin nereye gitmesi gerektiğine karar ver- mek başarınızın anahtarı ola- caktır. Adamlarınızı, kontrolu kaybetmeye başladığınız ta- rafa nakledebilirsiniz. Stratejik kararlar almanın yanında zamana karşı da ya- rışmanız gerekecek. Yüzüğü bulmak için zaman kazanma- nız gerekiyor. Eğer karşı taraf yüzüğü sizden evvel bulursa görev başarısızlıkla sona erer. Oyunun değerlendirilmesi: Melbourne / Disket-Kaset C-64 Amiga GRAFİK : 9 9 SES H 8 ZORLUK: 9 9 DEĞER : 9 9 GENEL : 8 8