1 Haziran 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 33

1 Haziran 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 33

Başuna kızı kurtarmaya uğraşmayın. suç rapor edilene kadar de- vam ediyor. Yolda çeteye üye olan kişiler arabayla dolaşı- yor. Dilerseniz arabadaki sila- hı kullanarak düşman araba- kinci Dünya Savaşı'nın ka- derini belirleyençarpışma- ların yer aldığı Pasifik'teyiz. Amerikalılarla Japonlar kıyası- ya devam eden hava savaş- larında birbirlerine karşı üstün- lük sağlamaya çalışıyorlar. Biz Amerikan uçaklarından birinde göreve katılarak Pasi- fik'teki savaşta yerimizi alaca- ğız. Bir savaş uçağında görev yapmamıza rağmen oyunun oynanması son derece kolay. Çünkü uçağın konirolleri ol- dukça basit., Bunun yanı sıra İniş veya kalkış gibi bir derdi- niz de yok. Oyunda dikkatiniz uçak kullanımı yerine gemile- ri bombalamaya, kruvazörle- ri torpillemeye ve bombardı- man uçaklarını düşürmek üze- rine yoğunlaşıyor. Eğer bu konularda kendini- zİ zayıf görüyorsanız İşe alıştır- ma uçuşlarından başlayabilir- siniz. Toplam olarak katılabile- ceğiniz onüç farklı görev var. Görevlerin zorluk seviyeleri farklılık gösteriyor. Görevler arasında, karşı saldırıyı dur- durma, bombardıman uçak- larına eşlik etme, torpil atma bulunuyor. ları vurup yok edebilirsiniz ve- ya iterek yolun dışıncı çıkara- bilirsiniz. Bu arada kendi ara- banızın da zarar görmesi mümkün. Suç duyurusu geldikten son- ra oyunun İkinci aşaması baş- liyor. Arabadan çıkıp çeşitli katlardan oluşan binaya giri- yoruz. Bu binada aradığımız suçludan başka tehlikeli kişiler de var. Eğer dikkatli olmazsa- nız bunlardan birisinin silahıy- la yaralanabilirsiniz. Katlar arasında asansör yardımı İle dolaşabilirsiniz. Ancak aradı- ğınız kişiyi bulmak için kısıtlı bir zamanınız var. Bu sürede bu- lamazsanız görev başarısızlık- la sonuçlanır. Oyunun değerlendirilmesi: Gremlin / Disket - Kaset C-64 Amiga GRAFİK : 7 Z SES :7 ZORLUK: 8 8 DEĞER :7 7 GENEL :7 7 | hiT LA L LA L DD LA Sıkı bir savaşa hazırlanın. Kolay görevler manevra ge- rektirmezken, zor görevlerde gerçek savaş koşullarını yaşa- yacaksınız. Göreve başlama- dan evvel düşmanın yetenek | seviyesini seçebilirsiniz. Yakıt ve cephane miktarı, seçebile- ceğiniz diğer faktörler. Hatta, hangi uçakla uçacağınızı bi- FTT A LAĞ le seçebilirsiniz. Bu seçim ol- dukça önemli, çünkü katıla- cağınız görev saldırı uçağı gerektiriyorsa ve siz bir bom- bardıman uçağı seçerseniz başarısız olursunuz. Göreve çıkabilecek düzeye geldiğinizde tehlikeli görevle- re atılabilirsiniz. 1942 yılında 33